news-background
news-background

تریلر رسمی فیلم Bones and All با بازی تیموتی شالامی

شالامی در «استخوان و همه‌چیز» همکاری دیگری با «لوکا گوادانینو» داشته است.

تریلر رسمی فیلم «استخوان و همه‌چیز» (Bones and All) به کارگردانی «لوکا گوادانینو» و بازی «تیموتی شالامی» و «تیلور راسل» منتشر شد. این فیلم اولین بار در جشنواره ونیز اکران شد.

این فیلم داستانی در مورد اولین عشق میان مارن با بازی راسل، زن جوانی که می‌آموزد چگونه باید در حاشیه جامعه روزگار گذراند، و لی با بازی شلمی، مردی بی‌هدف و پراحساس و محروم است، آن‌گاه که با هم ملاقات می‌‌کنند و برای ادیسه‌ای هزار فرسنگی که آنان را به گذرگاه‌های پنهان، بی‌راهه‌ها و مخفی‌گاه‌های آمریکای «رونالد ریگان» می‌کشاند به هم می‌پیوندند. اما به‌رغم تلاش‌هایشان، تمامی راه‌ها به گذشته‌های وحشتناکشان و به توقف‌گاهی نهایی ختم می‌شود که تعیین می‌کند آیا عشق می‌تواند آن روی دیگرشان را تحمل کند.

«استخوان و همه‌چیز» اولین فیلم گوادانینو است که در ایالات متحده فیلمبرداری شده. شالامی و این فیلمساز در «من را به نام خودت صدا بزن» (Call Me By Your Name) همکاری کرده بودند.

«ایندی‌وایر» می‌نویسد شالامی در فیلم «اغوا می‌کند» اما «ستاره جدیدی» نیز متولد می‌شود: «چیزی که در پی می‌آید ادای احترام آشکار به «بدلندز» (Badlands) «ترنس مالیک» است، این زوج در لحظات طلایی غروب و طلوع آفتاب به سراسر کشور سفر می‌کنند، اما فیلم بسیار نسبت به بازیگران اصلی‌اش مهربان است و همه‌چیز از اولین بوسه آن‌ها در یک کشتارگاه تا شنا در ساحلی در کنتاکی با نوعی حس شگفتی را به وجود می‌آورد.»

«استخوان و همه‌چیز» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۴ درصد دریافت کرده است. ام‌جی‌ام این فیلم را در ماه نوامبر اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید