news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم موزیکال Spirited ویل فرل و رایان رینولدز با انتشار پوسترهای جدید اعلام شد

اپل اعلام کرد که فیلم کمدی و موزیکال «سرزنده» (Spirited) با بازی «رایان رینولدز»، «ویل فرل» و «اکتاویا اسپنسر» را ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱) در سالن‌های سینما و ۱۸ نوامبر در پلتفرم اپل تی‌وی+ پخش خواهد کرد.

این فیلم اقتباسی مدرن است از داستان کلاسیک «سرود کریسمس» (A Christmas Carol) اثر «چارلز دیکنز» با بازی «پاتریک پیچ»، «سونیتا مانی»، «لورن وودز»، «جو تریپت»، «مارلو بارکلی» و «جن تولاک» در نقش‌های مکمل. «جان موریس» و «شان اندرس» نویسنده و کارگردانان این فیلم و در کنار فرل و رینولدز از جمله تهیه‌کنندگان پروژه بوده‌اند.

دیگر پروژه‌های در دست ساخت استودیوهای اپل «ناپلئون» (Napoleon) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «واکین فینیکس» و «ونسا کربی» در نقش «ناپلئون بناپارت» و همسرش، «شبح‌شده» (Ghosted) با بازی «کریس اوانز» و «آنا د آرماس»، «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»‌ و بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «رابرت دنیرو»، «تتریس» (Tetris) با بازی «تارون اجرتون»، «آزادی» (Emancipation) با بازی «ویل اسمیت» و «بینی بابل» (The Beanie Bubble) با بازی «الیزابت بنکس» و «سارا اسنوک» خواهند بود.

موزیکال «سرزنده» ۱۸ نوامبر از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید