news-background
news-background

امیلی کری بازیگر ۱۹ ساله House of the Dragon: از فیلمبرداری صحنه‌های جنسی می‌ترسیدم

کری می‌گوید: «تمام چیزی که می‌دیدم یک مرد ۴۷ ساله بود.»

[حاوی اسپویلر از سریال «خاندان اژدها»]

سه دهه اختلاف سنی میان «امیلی کری» با «پدی کانسیداین» ۴۸ ساله در سریال فانتزی «خاندان اژدها» (House of the Dragon) نگرانی‌هایی را برای بازیگر ۱۹ ساله به وجود آورده است. کری در این سریال نقش «الیسنت های‌تاور» را بازی می‌کند که به ازدواج «شاه ویسریس» با بازی «پدی کانسیداین» در می‌آید. کری وقتی فیلمنامه سریال را خوانده ۱۷ ساله و وقتی مقابل دوربین رفته ۱۸ ساله بوده است.

کری در مصاحبه با «نیوزویک» می‌گوید: «من را ترساند، چون در مقطعی هنوز با پدی ملاقات نکرده بودم، نمی‌دانستم که همکاری با او چقدر لذت‌بخش است و چقدر باعث می‌شود که فیلمبرداری [آن صحنه] راحت شود، و تنها چیزی که می‌دیدم خودم و یک مرد ۴۷ ساله بود. هنوز ۱۷ ساله بودم، اولین صحنه‌ای که فیلمنامه آن را خواندم صحنه جنسی و صمیمانه بود، از جمله صحنه‌ای که شاه را شست‌وشو می‌کنم، هرچیزی که صمیمانه بود یک صحنه جنسی دانسته می‌شد، اتفاقی که به نظر من عالی بود.»

کری در بخش دیگری از مصاحبه از هماهنگ‌کنندگان صحنه‌های جنسی سریال قدردانی می‌کند که باعث شدند احساس شرمزدگی نکند. او اضافه می‌کند که این تجربه «بسیار راحت‌تر از تصور» بوده به‌ویژه وقتی «خشونت جنسی» سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را به یاد می‌آورده است.

کری می‌گوید: «در فصل اول «بازی تاج‌وتخت»، حتی قسمت اول آن، خشونت شدید علیه زنان وجود دارد. خشونت جنسی زیادی وجود دارد و این من را نگران کرد.» او ادامه می‌دهد که در پشت صحنه زنان زیادی وجود داشتند: «ما کارگردانان زن داشتیم، با «کلر کیلنر» شگفت‌انگیز همکاری کردم که بسیار پرانرژی بود، و زنان دیگری که تهیه‌کننده سریال بودند، و «سارا هس» یکی از نویسندگان ما، و بسیاری دیگر از اعضای گروه نویسندگی.»

هس در مصاحبه با «ونیتی فر» گفته بود: «مایلم تأکید کنم که ما خشونت جنسی را نشان نخواهیم داد. عملکرد سریال ما و آنچه به آن افتخار می‌کنیم این است که روی خشونتی علیه زنان تمرکز کرده‌ایم که در ذات نظام مردسالار است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۰۲:۰۱

it\ s Good

نمایش اسپویل
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۳۵

hmm

نمایش اسپویل