news-background
news-background

30NAMA Party: هفته شصت و ششم

در شصت و ششمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» (Where the Crawdads Sing) به کارگردانی «الیویا نیومن» و بازی «دیزی ادگار-جونز» پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۳۴ درصد منتقدین و ۹۳ درصد مخاطبین دریافت کرده است.

این فیلم که از رمان پرفروش «دیلایا اوونز» الهام گرفته شده، داستانی در اواسط قرن بیستم و سرگذشت زن جوانی به نام «کایا» را روایت می‌کند که خانواده‌اش او را ترک کرده‌اند و باید در یک شهر کوچک به تنهایی زندگی کند. اما وقتی دوست پسر سابقش «تیت» می‌میرد، پلیس و ساکنین شهر او را یکی از مظنونین اصلی می‌دانند. «تیلور جان اسمیت» نقش «تیت واکر» را مقابل ادگار-جونز ایفا کرده در حالی که «هریس دیکینسون»، «مایکل هایت»، «استرلینگ میسر جونیور» و «جوجو رجینا» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«رنگو» (Rango) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» شصت و ششم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «گور وربینسکی» و صداپیشگی «جانی دپ» در سال ۲۰۱۱ اکران شد و در حالی که با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری تولید شده بود ۲۴۵ میلیون دلار فروخت. «رنگو» در بخش بهترین فیلم انیمیشن بلند برنده اسکار شد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۴ و ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید