news-background
news-background

«ناامیدی» برندن فریزر از کنسل شدن فیلم Batgirl؛ اهدای اولین جایزه فریزر پس از مدرسه ابتدایی در جشنواره تورنتو

«برندن فریزر» برای اولین بار به لغو فیلم «بت‌گرل» واکنش نشان داده است.

رشد محبوبیت دوباره «برندن فریزر» با اکران فیلم «نهنگ» (The Whale) «دارن آرونوفسکی» در جشنواره‌های فیلم ونیز و تورنتو ادامه دارد و او از حالا در کنار «کالین فارل» با «اشباح اینیشرین» (The Banshees of Inisherin) یکی از مدعیان اسکار بهترین بازیگر مرد نامیده می‌شود. فریزر که در فیلم ابرقهرمانی «بت‌گرل» (Batgirl) اچ‌بی‌او مکس و برادران وارنر نقش یک شخصیت شرور را بازی کرده، برای اولین بار به لغو انتشار فیلم واکنش نشان داده است.

آرونوفسکی در جشنواره تورنتو به «ورایتی» می‌گوید: «مسئله انتخاب بازیگر درست، برای نقش درست، در زمان درست است.»

در این فیلم که اقتباسی از نمایشنامه «ساموئل دی. هانتر» است، فریزر گریمی ۱۳۶ کیلوگرمی را تحمل می‌کرده تا نقش شخصیتی را بازی کند که از چاقی شدید رنج می‌برد. «سیدی سینک»، «هونگ چائو»، «سامانتا مورتون» و «تای سیمپکینز» دیگر بازیگران «نهنگ» خواهند بود.

فریزر لغو انتشار «بت‌گرل» را «ناامیدکننده» می‌خواند و می‌گوید: «هواداران واقعاً می‌خواستند این فیلم ساخته شود. «لسلی گریس» پرانرژی است. آن فیلم برای تلویزیون ساخته شد. در عصری که میان پلتفرم‌های استریم و سالن‌های سینما رقابتی وجود دارد، مثل [هشدار] قناری در معدن زغال سنگ بود. چه درسی گرفتیم؟ با فیلمسازان قابل‌اعتمادی مثل دارن همکاری کردیم.»

«مایکل کیتون» بازیگر نقش «بتمن» در «بت‌گرل» از سوی دیگر لغو این فیلم را یک تصمیم «خوب» می‌داند و در مراسم اهدای جوایز امی می‌گوید: «به نظر من تصمیمی بود که کسب‌وکار مرتبط می‌شد. فرض را بر این می‌گذارم که تصمیم خوبی گرفته شده. واقعاً نمی‌دانم. خواهیم دید. بسیار عالی بود. لذت‌بخش بود. واقعاً نمی‌دانم.»

فیلم «بت‌گرل» به کارگردانی «عادل العربی» و «بلال فلاح» با بودجه ۹۰ میلیون دلاری تولید شد اما وارنرها با لغو انتشار آن نزدیک به ۲۰ میلیون دلار صرفه‌جویی می‌کنند. «لسلی گریس» در نقش «بت‌گرل» یا «باربارا گوردن» مقابل دوربین رفته بود.

فریزر در جشنواره تورنتو یک جایزه افتخاری دریافت کرد و روی صحنه هنگام دریافت آن احساساتی شد: «این برای من تازگی دارد. معمولاً آدمی هستم که این جوایز را اهدا می‌کند، و کارم را خیلی خوب انجام می‌دهم. روش انجامش این است: با دست چپ جایزه را نگه دار، با راست دست بده.»

فریزر اضافه می‌کند:‌ «فکر می‌کنم آخرین باری که منتظر بودم نام من را با صدای بلند برای دریافت یک جایزه اعلام کنند کلاس چهارم بود، و جایزه‌ای برای یک لیگ کوچک بولینگ... مادرم می‌گفت جایزه مهمی است. در ضمن، نام «برایان فاشر» را روی لوح درج کرده بودند. بنابراین برایان، اگر اینجا هستی، پس از مراسم بیا جایزه‌ات را بگیرد. این یکی مال من است.»

«دووین جانسون» یکی از سلبریتی‌هایی بود که از بازگشت فریزر به هالیوود استقبال کرد. او در توییتر به تشویق فیلم «نهنگ» در ونیز واکنش نشان داد و نوشت: «خیلی خوشحال می‌شوم که این تشویق زیبا را برای برندن می‌بینم. او از بازی من در «بازگشت مومیایی» (Mummy Returns) که اولین نقش سینمایی من بود و آغازگر حضور من در هالیوود شد حمایت کرد. از همه موفقیت‌هایت حمایت می‌کنم برادر و به دوستم «دارن آرونوفسکی» تبریک می‌گویم.»

فیلم «نهنگ» ۹ دسامبر در آمریکا روی پرده می‌رود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۱۹

❣️❣️❣️❣️❣️

نمایش اسپویل