news-background
news-background

پایان فیلمبرداری فصل سوم The Witcher و آغاز فیلمبرداری Avatar 4

فیلمبرداری فصل سوم سریال فانتزی «ویچر» (The Witcher) با بازی «هنری کویل» به پایان رسیده است. «بولا اگون» کارگردان دو اپیزود پایانی فصل سوم در اینستاگرام و «استیو گاب» تهیه‌کننده سریال پایان فیلمبرداری را تأیید کرده‌اند.

فیلمبرداری فصل سوم در ماه مارس آغاز شده بود و کویل به همراه «فرایا آلن» و «آنیا شالوترا» به لوکیشن‌هایی در ایتالیا، اسلوونی، ولز، مراکش و کرواسی سفر کرد و سپس به استودیوی لانگ‌کراس لندن و لوکیشن‌های در ساری بازگشت.

ابتلای «هنری کویل» به کووید در ماه ژوئیه باعث توقف فیلمبرداری فصل سوم «ویچر»  نتفلیکس شد در حالی که گروه تولید آماده فیلمبرداری یک صحنه نبرد بزرگ می‌شدند. این اولین بار نبود که پاندمی تولید این سریال را متوقف می‌کرد. فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» در سال ۲۰۲۰ با تأخیر مواجه شده بود و به دنبال آن عرضه آن فصل به دسامبر ۲۰۲۱ موکول شد.

فصل سوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش» از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.

«جیمز کامرون» این هفته از سوی دیگر تأیید کرد که فیلمبرداری «آواتار ۴» (Avatar 4) آغاز شده است. کامرون به شکل مجازی از نیوزلند در نمایشگاه D23 دیزنی حاضر شد.

کامرون در این رویداد می‌گوید می‌گوید فیلمبرداری «آواتار ۳» ادامه دارد و «آواتار ۲» (Avatar: Way of Water) همچنان در مرحله پس از تولید به سر می‌برد. این فیلمساز اضافه می‌کند: «برای تمام کردن قسمت دوم بسیار هیجان‌زده‌ام. می‌دانم که مدت زیادی منتظر مانده‌اید. امیدوارم که امروز بخشی از آن را ببینید و خودتان تعیین کنید که آیا ارزش منتظر ماندن را داشته است یا نه.»

دیزنی سپس تصاویری از فیلم و به‌ویژه «سیگورنی ویور» ۷۲ ساله در نقش شخصیت نوجوان «کیری» به نمایش درمی‌آورد. کامرون پیش‌تر در مورد تغییر شخصیت ویور به «امپایر» گفته بود: «سیگورنی جوان‌تر شد. جوان‌تر به نظر رسید، انرژی بیشتری داشت، و در تمام مدت فیلمبرداری موشن-کپچر از نقش «کیری» بیرون نیامد. چهره‌ای تابان داشت و چابک بود و روحیه‌ای بازیگوش.»

«آواتار ۲» دسامبر امسال و «آواتار ۴» دسامبر سال ۲۰۲۶ اکران خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید