news-background
news-background

تصاویر نگران‌کننده از کارا دلوین در فرودگاه

انتشار تصاویر جدیدی از «کارا دلوین» هواداران او را نگران کرده است.

«کارا دلوین» دوشنبه گذشته در تصاویر جدیدی بدون کفش و با ظاهری نامرتب در فرودگاه ون نایس لس‌آنجلس دیده شد. تصاویر پاپاراتزی‌ها این بازیگر ۳۰ ساله سریال «خیابان کارناوال» (Carnival Row) را در یک خودروی شوی با پاهای بیرون انداخته شده از پنجره نشان می‌دهد.

«دیلی میل» گزارش داده است که دلوین پس از حضور در هواپیمای خصوصی «جی-زی» با دو ساعت تأخیر، در حالی که تی-شرت «بریتنی اسپیرز» به تن داشت و دو مرد ناشناس او را همراهی می‌کردند با سگش «آلفی» وارد جت شده است.

اما به نظر می‌رسد که تغییری در برنامه پرواز به وجود آمده و ۴۵ دقیقه بعد این سوپرمدل به همراه سگش از هواپیما خارج شده‌اند. دلوین در تصاویر بعدی بسیار عصبی به نظر رسیده و چندین بار موبایلش را انداخته است. با مداخله همراهان دلوین، وسایل او از هواپیما خارج و به یک خودروی اس‌یووی منتقل می‌شود.

تصاویر و ویدیوهایی که از دلوین در این لحظات منتشر شده بسیاری از هواداران بازیگر «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) را نگران کرده است. یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «چه اتفاقی برای کارا دلوین افتاده؟ حس خیلی بدی نسبت به او دارم.» یک کاربر دیگر می‌گوید: «محض رضای خدا یک نفر لطفاً جویای حال کارا دلوین شود.»

یک کاربر دیگر می‌نویسد: واقعاً ترسناک و غریبانه است. هالیوود واقعاً جای شومی است و او آشکارا به گروهی نیاز دارد که واقعاً مراقبش باشند.» یا یک هوادار دیگر: «کارا دلوین جداً مشکلی دارد و من واقعاً نگران او هستم. امیدوارم که حالش خوب باشد.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۰۸

ایلان ماسک یزیدتو که با اینو و امبرهرد ترسام زدی

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲

😂😂😂

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۴۴

خیلی نگران کننده است. امیدوارم کسی از نزدیکان یا دوستانش جویای احوال او بشود.

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷

بدون آرایش و گریم این شکلی میشن. ترس نداره که

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۰۶

بهش میگن اعتیاد لاکچری همون عملیای خودمون فط پولدارن

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶

خیلی مهم و تاثیرگذار بود

نمایش اسپویل