news-background
news-background

واکنش سلبریتی‌ها به درگذشت ملکه الیزابت دوم

فیلمسازان، هنرمندان و سلبریتی‌های دنیا به درگذشت «ملکه الیزابت دوم» انگلستان واکنش نشان دادند. او پس از ۷۰ سال نشستن بر تخت سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت.

الیزابت دوم در تاریخ ۱۰ آوریل ۱۹۴۳ سوار بر یک آمبولانس در جنگ جهانی دوم

«آزی آزبورن» می‌نویسد: «در کنار مردم کشورم سوگوار درگذشت بزرگ‌ترین ملکه خود هستم.» او اضافه می‌کند: جشن‌های خیابانی وقتی تاج سلطنت به او رسید را به یاد می‌آورم. همیشه بخشی جدانشدنی از رشد در انگلستان است.»

«دوران دوران» گروه پاپ انگلیسی بیانه‌ای طولانی منتشر کرده و می‌نویسد: «او زندگی‌اش را وقف مردم کرد و در طول سلطنتش الگویی فوق‌العاده برای دنیا بود.»

صفحه رسمی «خرس پدینگتون» در توییتر می‌نویسد:‌ «به خاطر همه‌چیز متشکرم خانم.»

«جیسون آیزاکس» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» می‌نویسد: «بدرود اعلیحضرت. در دوران معاصر هیچ جنبه‌ای از خانواده سلطنتی منطقی نیست اما با این حال این ملکه، ملکه ما، طبق قانون نانوشته ما حکمرانی کرد و مانع فروپاشی کامل کشور شد: دولت و ارتش به او تعلق داشت و مادرخوانده افسانه‌ای ما بود.»

«ویلیام شتنر» بازیگر «پیشتازان فضا» می‌نویسد: «از اینکه مطلع شدم اعلیحضرت ملکه الیزابت درگذشته بسیار اندوهگین شدم.»

«باب ایگر» مدیر کمپانی والت دیزنی می‌نویسد: «دنیا یک فرد خارق‌العاده را از دست داد، ملکه الیزابت. من همیشه به انرژی، فداکاری، سرسختی او... احساس عمیق وظیفه‌شناسی‌اش... و این واقعیت که او کارش را دوست داشت و مردمش او را دوست داشتند، احترام می‌گذاشتم. پایان واقعی و غم انگیز یک دوران.»

«دنیل کریگ» بازیگر فیلم‌های «جیمز باند» می‌گوید: «من، مانند بسیاری دیگر، از خبر امروز عمیقاً اندوهگین شدم و برای یاد خانواده سلطنتی، عزیزان او و همه کسانی که دوستش داشتند دعا می‌کنم.»

کریگ و «ملکه الیزابت دوم» در سال ۲۰۱۲ و در زمان برگزاری المپیک تابستانی با یکدیگر دیدار کرده بودند.

«شاپرک خرسندی» کمدین ایرانی-بریتانیایی می‌گوید: «تا به حال به صفحه اول گذرنامه خود نگاه کرده‌اید؟ به عنوان یک پناهجوی سابق، هرگز استقبال شدن از من برای انتخاب این کشور به عنوان میهن را بدیهی نمی‌دانم. اعلیحضرت ملکه نماد آزادی و امنیت برای من به عنوان یک دختر خردسال بود. هرگز فراموش نمی‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۲۳

روحش قرین آتش و زجر باشه واسه هرکس خوب بود برای ایران که نبود ملعون گور به گور گشته

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶

من نمیدونم چرا باید هموطن های گرامی به آدمیکه هنوز 16 کشور تحت استعمارش هستند و نزدیک به 36 کشور هنوز باهاش مشترک المنافع هستد ادای احترام کنند! در دوران کرونا و نزدیک به یکسال و نیم در همین مملکت خودمون روزی حداقل 2 تا 3 هزار نفر از هموطن های خودمون جونشون رو از دست دادند.تعداد زیادیشون کودک بوند.تعداد زیادیشون پدر و یا مادری بودند که نان آور خانواده شون بودند. همین الان اینهمه کودک و جوان مبتلا به سرطان داریم.خوب کمک مالی نمیکنید،حداقل برای اونها دل بسوزونید.نه برای آدمیکه بخاطر کهولت سن (96 سال) مرد و دستش به هزارن جنایت علیه بشریت آلوده بود. و اینکه این نظریه دایی جان ناپلئونی نیست.این یک حقیقته. دنیا و مخصوصا، \"ایران و ایرانی\" هرچه کشیده و میکشیم(جدا از جهل و خرافه پرستی خودمان) از دست همین روباه پیر هست. پس خواهشا اینقدر بی جا و بی جهت احساساتی نشوید. پرودگارا،خودت ایرانمان را از دشمن، دروغ و خشکسالی محفوظ فرما. پ ن: پیشاپیش از ادمین محترم بخاطر اجازه انتشار دیدگاهم سپاسگزاری میکنم. پاینده و پیروز باشید.

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۰۲

^^من نمیدونم چرا باید هموطن های گرامی به آدمیکه هنوز 16 کشور تحت استعمارش هستند و نزدیک به 36 کشور هنوز باهاش مشترک المنافع هستد ادای احترام کنند!^^ ایرانیها هم زمانی بزرگترین امپراطوریهای تاریخ رو داشتند گرچه هیچوقت استعمارگر نبودند. می خواستند زرنگ باشند همچنان سنت ها و آیین و دین و حدود و ثغور سرزمین خودشون رو حفظ کنند. ضمنا هیچ ایرانی برای مرگ ملکه الیزابت احساساتی و جوگیر نشده غیر از مجریان جیره خور شبکه بی بی سی فارسی که البته اگه واقع بینانه بهشون نگاه کنیم ایرانی نیستند فقط فارسی بلدند به همین دلیل شدند کارمند بی بی سی

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۵۴

زنی که ۷۰ سال بانی خیر برای کشورش بود انگلیس رو فاتح جنگ های جهانی کرد قطعا قابل احترامه روحش شاد. ایرانی ها هم عادت دارن همه چیزو بندازن گردن بقیه خود ایران هم قدرت داشت بدتر از این رو انجام میداد انگلیس و ملکه اش عرضه داشتن ما هم فراموش شده های تاریخ هستیم

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۰۴

ایران زمانی که قدرتش رو هم داشت برده دار و استعمارگر و استثمارگر نبود

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۱:۰۰

بی اهمیته برام نه خوشحال شدم نه ناراحت

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۴۳

99.9 درصد ایرانیها همینطور، از جمله بنده

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۵۲

خدا نگهدار ملکه باد.

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۴۶

دیگه باید بگی خدا نگهدار شاه باد. ملکه رفته پی کارش

نمایش اسپویل
بیشتر