news-background
news-background

فیلم The Son در جشنواره ونیز ۱۰ دقیقه تشویق شد

«هیو جکمن»، «لورا درن» و «ونسا کربی» ستارگان فیلم «پسر» ساخته «فلورین زلر» خواهند بود.

فیلم «پسر» (The Son) تازه‌ترین ساخته «فلورین زلر» با بازی «هیو جکمن»، «لورا درن» و «ونسا کربی» در جشنواره ونیز ۱۰ دقیقه به شکل ایستاده تشویق شد. «آنتونی هاپکینز» که با فیلم «پدر» (The Father) زلر برنده اسکار شده بود، در ونیز حاضر نبود. «ورایتی» گزارش داده است که «استیو بوشمی» در سان نمایش فیلم دیده شده است.

«پسر» توسط زلر و «کریستفر همپتون» برنده‌ اسکار از نمایش تحسین‌شده‌ «پسر» زلر اقتباس شده و داستانی در مورد پیتر (هیو جکمن) و زندگی پرمشغله‌اش با همسر جدیدش اما و نوزادشان روایت می‌کند که وقتی کیت (لورا درن)، همسر سابق پیتر به همراه فرزند نوجوان‌شان نیکلاس سر می‌رسند، زندگی پیتر به هرج‌ومرج بیشتری کشیده می‌شود.

درن و جکمن در کنفرانس مطبوعاتی فیلم از اهمیت توجه به مشکلات روانی و کاهش فشار روی والدین گفتند. جکمن می‌گوید: «برای سال‌های بسیار طولانی به عنوان یک پدر وظیفه خود می‌دانستم که قوی و قابل اتکا به نظر برسم و هرگز نگرانی را نشان ندهد و باری به دوش فرزند نگذارم. اما بدون تردید پس از این فیلم رویکردم را تغییر دادم. ضعف‌هایم را بیشتر با فرزند ۱۷ و ۲۲ ساله‌ام به اشتراک می‌گذارم و وقتی چنین می‌کنم آسودگی آن‌ها را می‌بینم.»

فیلم ۲ ساعت و ۴ دقیقه‌ای «پسر» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۴ درصد بر اساس ۱۴ نقد را دریافت کرده و منتقدین واکنش‌های مختلفی به آن نشان داده‌اند.

سونی پیکچرز کلاسیکس فیلم «پسر» را ۱۱ نوامبر در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۰۶

تعداد ثانیه های تشویق نشته فیلم های ایرانی رو هم بزارید.

نمایش اسپویل