news-background
news-background

تام هنکس: در کنار پل نیومن دچار سندرم خودویرانگری شدم؛ همیشه گفته‌ام نمی‌توانید من را مجبور کنید در دنباله Forrest Gump بازی کنم

هنکس می‌گوید به خاطر «پل نیومن» دچار سندرم خودویرانگری بوده است.

«تام هنکسن می‌گوید اطراف «پل نیومن» به سندرم ایمپاستر یا خودویرانگری دچار شده است. این بازیگر برنده اسکار در پادکست «دکس شپرد» توضیح می‌دهد که در حین فیلمبرداری «جاده‌ای به سوی تباهی» (Road to Perdition) با این معضل دست به گریبان بوده است. نیومن سپتامبر سال ۲۰۰۸ در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

هنکس ۶۶ ساله در پاسخ به این پرسش که آیا در کنار نیومن به سندرم ایمپاستر دچار شده یا نه می‌گوید: «یقیناً. یک فیلم با آقای پل نیومن ساختیم. مدتی طول کشید تا با این حقیقت کنار بیایم – من در یک فیلم با پل نیومن بازی می‌کنم. وارد که می‌شد می‌دیدید که فروتن‌ترین انسانی است به عمرتان با او برخورد کرده‌اید و صمیمی‌ترین انسان.»

هنکس اضافه می‌کند: «احدی نبود که مقابل دوربین فکر نکند: «این اولین برداشت فیلم است که من با پل نیومن دارم. این لحظه را تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم.» او [در آن صحنه] بازی کرد و لحظه‌ای سکوت حکمفرما شد. سپس، نگاهی به همه ما انداخت و گفت: «اولین روزی است که خجالت‌زده می‌شوید، نه؟» و همه از آن بند ترس و وحشتی که احساس می‌کردند رها شدند. چنین آدمی بود.»

شپرد در بخشی از مصاحبه می‌پرسد آیا این گفته که نیومن هر روز صبح به صورتش آب سرد می‌پاشیده صحت دارد یا نه. هنکس می‌گوید: «می‌دانید چیزی که از پل نیومن یاد گرفتم و تا امروز از آن استفاده می‌کنم چیست؟ اولین کاری که در تریلر گریم انجام می‌دهید – فرو کردن صورت خودتان در سطلی از آب و یخ است.»

هنکس در مصاحبه دیگری با پادکست «جاش هاروویتس» می‌گوید بحث پیرامون دنباله «فارست گامپ» (Forrest Gump) پس از ۴۰ دقیقه تمام شده است. او می‌گوید اگرچه دوست دارد این فیلم بازسازی شود اما مایل به بازی مجدد در آن نقش نیست: «زیرکی من این بود که هیچ‌وقت قراردادی برای یک دنباله امضاء نکردم. همیشه می‌گفتم: «دوستان، اگر دلیلی برای ساخته شدنش وجود دارد، بیایید بسازیمش. اما نمی‌توانید من را وادار کنید.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید