news-background
news-background

تریلر وسترن Dead for a Dollar با بازی کریستف والتس و ویلم دافو

اولین تریلر رسمی فیلم «مرگ برای یک دلار» (Dead for a Dollar) به کارگردانی «والتر هیل» ۸۰ ساله و بازی «کریستف والتس» و «ویلم دافو» رونمایی شد. این فیلم در جشنواره ونیز امسال روی پرده می‌رود.

«مرگ برای یک دلار» داستانی در نیومکزیکو، چیهواهوا در سال ۱۸۹۷ روایت می‌کند و سرگذشت شخصیتی به نام «مکس بورلناند» با بازی والتس را پی می‌گیرد که یک جایزه بگیر نامدار است و برای بازگرداندن «ریچل پرایس» همسر «نیتان پرایس» که تاجری موفق است استخدام شده. به مکس گفته‌اند که این زن توسط مردی آفریقایی تبار ربوده و به مکزیک برده شده. مکس وقتی به جنوب سفر می‌کند به «جو کریبنز» تبعیدی با بازی دافو برخورد می‌کند که سال‌ها قبل توسط مکس دستگیر و به زندان افتاده است.

«ریچل برازنان»، «بنجامین برت»، «برندن اسکات» از جمله دیگر بازیگران فیلم به نویسندگی «مت هریس» و هیل خواهند بود. این فیلم اولین وسترن والتس پس از بازی در نقش «دکتر شولتس» در «جانگوی زنجیرگسسته»‌ (Django Unchained) به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» است که برای او جایزه اسکار را به ارمغان آورد. او در این فیلم جدید نقش یک جایزه بگیر را بازی می‌کند.

این اولین فیلم هیل در مقام کارگردان پس از پنج سال و سومین فیلم بلند او در ۲۰ سال گذشته خواهد بود. این فیلمساز بیشتر با «سلحشوران» (The Warriors 1979)، «دوران مشقت» (Hard Times) و «راننده» (The Driver) شناخته می‌شود و آخرین بار «مأموریت» (The Assignment)‌ با بازی «میشل رودریگز» را ساخته است. دافو و هیل پیش‌تر در «خیابان‌های شعله‌ور» (Streets of Fire) همکاری کرده بودند.

«مرگ برای یک دلار» ۶ سپتامبر در جشنواره ونیز و ۳۰ سپتامبر در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳

به به بعد مدت ها کریستف والتس رو دوباره میبینیم 😍

نمایش اسپویل