news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Confess, Fletch با بازی جان هم

«جان هم» در اقتباس جدید از مجموعه رمان‌های «گرگوری مک‌دونالد» نقش «اریوین فلچر» ملقب به «فلچ» را بازی کرده است. اولین تریلر این فیلم تحت عنوان «اعتراف کن، فلچ» (Confess, Fletch) هفته گذشته رونمایی شد.

«فلچ» در این اقتباس مظنون یک قتل در اروپا است و در تلاش است یک اثر هنری گمشده را کشف کند. تریلر فیلم نشان می‌دهد که «فلچ» چند حادثه ناگوار از جمله مشتی به صورتش را تحمل می‌کند. هم در یکی از لحظات تریلر می‌گوید: «من گزارشگر تحقیقی بودم. شغلی که عصر دیجیتال آن از ارزش آن کاسته – مثل رئیس جمهور.»

هم در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید به فیلم «فلچ» (Fletch) «چوی چیس» در سال ۱۹۸۵ احترام می‌گذارد و قصد تمسخر کردنش را ندارد. شخصیت «فلچ» آن فیلم در یکی از لحظات به‌یادماندنی به یک پیش‌خدمت می‌گوید: «من یک مشروب «بلادی ماری» و یک ساندویچ استیک و یک ساندویچ استیک می‌خورم.»

هم می‌گوید: «شخصیت کتاب نسبت به نمایش چوی بسیار تفاوت دارد، بنابراین وقتی «بیل بلاک» از استودیوی میرامکس به من گفت: «این یکی از فیلم‌های ماست و به نظر ما تو گزینه خوبی هستی.» موافقت کردم، اما نمی‌خواهم از چوی تقلید کنم. علاقه‌ای ندارم، و فکر نمی‌کنم هیچ‌کس علاقه‌مند باشد. آن نسخه وجود خودش را دارد، بنابراین شاید بهتر باشد که این نسخه به کتاب نزدیک‌تر، روشن‌فکرانه‌تر و کمی بیشتر سرزنده باشد.»

دیگر بازیگران فیلم علاوه بر ستاره «مد من» (Mad Man)، «آنی مامولو»، «جان سلتری»، «روی وود جونیور»، «ایدن مایری»، «کایل مک‌لکلان» و «مارشا گی هاردن» خواهند بود.

فیلم «فلچ» ۱۶ سپتامبر همزمان با اکران در سالن‌های سینما از پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید