news-background
news-background

بازیگر Gilmore Girls می‌گوید از او در چند صحنه «آزاردهنده» استفاده ابزاری شده است

«اسکات پترسون» بازیگر «دختران گیلمور» (Gilmore Girls) می‌گوید چند صحنه ناخوشایند را در حین فیلمبرداری سریال تجربه کرده است. پترسون نقش شخصیت «لوک دینز» را بازی کرده است.

پترسون روزی «آزاردهنده و تهوع‌آور» را به یاد می‌آورد و صحنه‌ای که شخصیت سوکی با بازی «ملیسا مک‌کارتی» تصادفاً کفل لوک را لمس می‌کند. ضبط این صحنه وقتی آزاردهنده‌تر می‌شود که پترسون آن را در چند برداشت تحمل می‌کند در حالی که باید حرف‌های همکارانش را هم در موردش می‌شنید.

پترسون در مصاحبه با یک پادکست (I Am All In) می‌گوید: «آزاردهنده بود. به این نتیجه رسیدم که درست نبود، و به هیچ‌وجه با انجامش راحت نبودم. راستش باعث شد واقعاً خجالت‌زده شوم. چنین رفتاری آدم را خشمگین می‌کند – واقعاً خشمگین می‌کند – چون با شما مثل یک شیء رفتار می‌شود. آزاردهنده و تهوع‌آور است. و من باید تمام آن صحنه را با چند برداشت تحمل می‌کردم.»

پترسون ادامه می‌دهد: «فقط بحث کفل بود و کفل. وقتی فیلمبرداری نمی‌کردیم و نشسته بودیم – هنوز در مورد کفل حرف می‌زدند. آزاردهنده‌ترین لحظاتی بود که در حین فیلمبرداری داشتم، و دوست داشتم آن روز هرچه زودتر تمام شود.»

پترسون اضافه می‌کند که هیچ‌گاه این موضوع را به دلیل «سطح شرمندگی» آن با «ایمی شرمن پالادینو» پدیدآورنده سریال مطرح نکرده است:‌ «فقط به این دلیل که سال ۲۰۰۳ بود نباید درست دانسته می‌شد. هرگز درست نیست. و من با انجامش راحت نبودم و این من را عصبانی کرد. هیچ‌وقت چیزی نگفتم، و به این دلیل هم از خودم عصبانی بودم.»

پترسون در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید:‌ «همان‌گونه که استفاده ابزاری از مردان توسط زنان تهوع‌آور است، استفاده ابزاری از زنان توسط مردان تهوع‌آور است و به همان اندازه آسیب‌زننده.» او اضافه می‌کند که پس از آن روز خودش را «به‌شدت حقیر» و مثل یک «سیخ گوشت» احساس کرده و نگران تأثیر آن بر آینده بازیگری‌اش بوده است.

پترسون با این حال تجربه فیلمبرداری چهار اپیزود سریال که در سال ۲۰۱۶ با همکاری «لورن گراهام» در نقش لورالای و «الکسیس بلدل در نقش روری را «عالی» می‌خواند.

سریال «دختران گیلمور» از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ روی ایر رفت و در سال ۲۰۱۶ با مینی‌سریال «یک سال در زندگی» (Gilmore Girls: A Year in the Life) که ۵.۹ میلیون بیننده داشت ریبوت شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ شهریور ۱۴۰۱ ۲۲:۱۱

خب بازی نمیکردی مگه اجباری وجود داشت بازی نمیکردی

نمایش اسپویل