news-background
news-background

تاریخ پخش بازسازی Hellraiser با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام شد

بازسازی «برپاخیزان جهنم» از پلتفرم هولو پخش خواهد شد.

هولو با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که بازسازی «برپاخیزان جهنم» (Hellraiser) در تاریخ ۷ اکتبر پخش خواهد شد. این پلتفرم تیزر کوتاهی برای بازسازی فیلم کلاسیک سال ۱۹۸۷ (Hellraiser) به اشتراک گذاشته است.

داستان بازسازی به کارگردانی «دیوید بروکنر» در مورد زن جوانی است که با اعتیاد دست به گریبان است و به تسخیر یک پازل باکس باستانی درمی‌آید و ناخواسته گروهی از موجودات فراطبیعی را از بعدی دیگر فرامی‌خواند. «جیمی کلیتون» بازیگر سریال‌های «سنس۸» (Sense8) نت‌فلیکس و «دنیای ال: نسل کیو» (The L Word: Generation Q) بازیگر جدید «پین‌هد» خواهد بود، نقشی که در فیلم اول به کارگردانی «کلایو بارکر» به «داگ بردلی» سپرده شده بود.

«اودسا آزیون» بازیگر «ارتش بزرگ» (Grand Army)، «برندن فلین»، «گوران ویشنیچ»، «درو استارکی»، «آدام فیسون»، «سلینا لو» و «هیام عباس» دیگر بازیگران ریبوت خواهند بود.

فیلم‌های «برپاخیزان جهنم» با چهار عنوانی که از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۶ عرضه شد کمتر از ۵۰ میلیون دلار بلیت فروشی کرده‌اند، اما در سال‌های بعد به فیلم‌های کالت تبدیل شدند. شش فیلم بلند دیگر در این چندگانه تولید شدند و همگی بدون اکران در سالن‌های سینما به شبکه نمایش خانگی رفتند.

بازسازی «برپاخیزان جهنم» ۷ اکتبر پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید