news-background
news-background

تریلر دوم فیلم Pinocchio: تام هنکس در بازسازی دیزنی+

دیزنی+ دومین تریلر رسمی فیلم لایو-اکشن «پینوکیو» (Pinocchio) به کارگردانی «رابرت زمکیس» و بازی «تام هنکس» را منتشر کرد. این فیلم که بازسازی انیمیشن کلاسیک دیزنی است در ماه سپتامبر پخش خواهد شد.

هنکس در این فیلم که داستانی آشنا روایت می‌کند، در نقش «پدر ژپتو» ظاهر خواهد شد، و «بنجامین ایوان اینسوورث» در نقش «پینوکیو» صداپیشگی می‌کند. «جوزف گوردن لویت» در این فیلم در نقش «جیمنی جیرجیرک» و «سینتیا اریوو» نقش پری یا «فرشته مهربان» را بازی می‌کنند. «کیگان مایکل کی» نیز نقش «جان راستگو» را بر عهده گرفته و «لورین براکو» در نقش شخصیت جدید «سوفیا مرغ‌دریایی» صداپیشگی می‌کند.

«پینوکیو» پس از «فارست گامپ» (Forrest Gump)، «دورافتاده» (Cast Away) و «قطار سریع‌السیر قطبی» (The Polar Express) چهارمین همکاری میان هنکس و زمکیس خواهد بود. «کریس وایتس» و زمکیس فیلمنامه این اقتباس لایو-اکشن را به نگارش درآورند.

«پینوکیو» تنها یکی از بازسازی‌های لایو-اکشن در حال پیشرفت دیزنی است. «راب مارشال» در حال کارگردانی «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) با بازی «هالی بیلی» در نقش «آریل» و «ملیسا مک‌کارتی» در نقش «ارسلا» است. «گی‌یرمو دل تورو» نیز در حال تولید اقتباس دیگری از «پینوکیو» برای نتفلیکس به صورت استاپ-موشن است.

دیزنی+ «پینوکیو» را ۸ سپتامبر پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید