news-background
news-background

پربیننده‌ترین سریال‌های ۳۰نما – مرداد ماه ۱۴۰۱

سریال «خاندان اژدها» مطابق انتظار با پخش قسمت اول به صدر فهرست پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی ۳۰نما رسید. اچ‌بی‌او گزارش داده است که اپیزود اول پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» را ۱۰ میلیون مخاطب دیده‌اند. این رکورد برای یک سریال جدید در تاریخ شبکه بی‌سابقه بوده است.

پیش‌درآمد «برکینگ بد» نیز در رده دوم پربیننده‌ترین سریال‌های یک ماه گذشته جای گرفته است. «بهتر است با سال تماس بگیرید» با بازی «باب اودنکرک» که به تازگی به پایان رسیده، در رده دوم ایستاده در حالی که سریال فانتزی «سندمن» نتفلیکس به رتبه سوم آمده است. «نیل گیمن» خالق دنیای این مجموعه تلویزیونی اخیراً ادعا کرده است که اگرچه این سریال در نتفلیکس پربیننده شده اما ممکن است برای فصل دوم بازنگردد.

سریال‌های «وست‌ورلد» اچ‌بی‌او و «پرنده سیاه» اپل تی‌وی+ به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را از آن خود کرده‌اند در حالی که «شی-هالک: وکیل مدافع» دیزنی+ با بازی «تاتیانا ماسلنی» و «مارک رافلو» با پخش قسمت اول ششم شده است. سریال «من گروت هستم» دیزنی+ و «تنها قتل‌های ساختمان» هولو رتبه‌های هفتم و هشم را به دست آورده‌اند و دو سریال پربیننده «پسران» آمازون و «موجودات عجیب» نتفلیکس که فصل چهارم آن به تازگی پخش شده، در دو رتبه نهم و دهم قرار دارند.

۱۰ سریال پربیننده ۳۰نما، مرداد ماه ۱۴۰۱:

۱. خاندان اژدها (House of the Dragon 2022)

۲. بهتر است با سال تماس بگیرید (Better Call Saul 2015)

۳. سندمن (The Sandman 2022)

۴. وست‌ورلد (Westworld 2016)

۵. پرنده سیاه (Black Bird 2022)

۶. شی-هالک: وکیل مدافع (She-Hulk: Attorney at Law 2022)

۷. من گروت هستم (I Am Groot 2022)

۸. تنها قتل‌های ساختمان (Only Murders in the Building 2021)

۹. پسران (The Boys 2019)

۱۰. موجودات عجیب (Stranger Things 2016)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید