news-background
news-background

تریلر فیلم اکشن Lou: «هری کثیف» زنانه با بازی الیسون جنی

«جی.جی. آبرامز» تهیه‌کننده این فیلم اکشن است.

نتفلیکس اولین تریلر رسمی فیلم اکشن «لو» (Lou) با بازی «الیسون جنی» برنده اسکار را منتشر کرد.

جنی در این فیلم نقش زنی به نام «لو» را بازی می‌کند که پس از درخواست یک مادر درمانده با بازی «جورنی اسمالت» برای نجات دختر ربوده‌شده‌اش، زندگی خود را واژگون می‌بیند. این دو زن جان خود را به خطر می‌اندازند و مأموریت نجات را آغاز می‌کنند.

«لوگان مارشال-گرین»، «مت کریون»، و «ریدلی آشا بیتمن» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «آنا فورستر» و نویسندگی «جک استنلی» و «مگی کوئن» خواهند بود. «جی.جی. آبرامز» با کمپانی «بد ربات» و «هانا مینگلا» و «جان کوئن» تهیه‌کنندگان «لو» ذکر شده‌اند.

جنی برای فیلم «من، تانیا» (I, Tonya) برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. او برای فیلم «لو» با «دنیل برنهارت» طراح صحنه‌های اکشن در استودیوی «۸۷الون» همکاری کرد، جایی که «چارلیز ترون» برای «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) و «هالی بری» برای «جان ویک» (John Wick) تمرین کردند. جنی بیش از دو ساعت در روز تمرین کرده تا بتواند در صحنه‌های مبارزه جلوی دوربین برود.

جنی فیلم «لو» را «مثل یک «هری کثیف» (Dirty Harry) زنانه» توصیف می‌کند و می‌گوید: «دعا کنید زنده بمانم.» پروژه بعدی جنی «آدم‌هایی که در عروسی از آن‌ها بیزاریم» (The People We Hate at the Wedding) با بازی «کریستن بل»، «بن پلات» و «تونی گلدوین» خواهد بود.

نتفلیکس «لو» را ۲۳ سپتامبر پخش خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید