news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Shantaram چارلی هانام با انتشار اولین تصویر اعلام شد

اپل تی‌وی+ با انتشار تصویری اعلام کرد که سریال «شانتارام» (Shantaram) با بازی «چارلی هانام» را ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ پخش خواهد کرد. پس از پخش سه قسمت اول در این تاریخ، اپیزودهای بعدی به صورت هفتگی تا ۱۶ دسامبر در دسترس قرار می‌گیرند.

داستان سریال «شانتارام» که با همکاری پارامونت به تولید رسیده، در استرالیا و هندوستان می‌گذرد. نویسندگی سریال به «اریک وارن سینگر» (American Hustle) سپرده شده تا ماجرای «لین» (هانام) را برای تلویزیون بازگو کند، مردی که از زندانی در استرالیا گریخته و در شهر شلوغ بمبئی گم می‌شود. سرنوشت میان او و دوستان و خویشانش جدایی انداخته اما در دنیای زیرزمینی هند زندگی تازه‌ی برای خود می‌جوید.

دیگر بازیگران سریال «آنتونیا دسپلا»، «شوبام شرف»، «الکترا کیلبی»، «فیصل بازی»، «لوک پاسکوالینو»، «سوجایا داسگوپتا»، «وینسنت پرز»، «دیوید فیلد»، «الکساندر سیدیگ»، «گابریل شارنیتسکی»، «الهام احساس»، «ریچل ماماث»، «متیو جوزف» و «شیو پالکار» خواهند بود.

دو اپیزود ابتدایی این سریال ۱۰ اپیزودی توسط «جاستین کورزل» (Assassin’s Creed) کارگردانی شده است. سینگر و کورزل به همراه «دیو اریکسون» شورانر سابق «از مردگان متحرک بترس»، «نیکل کلمنس»، «آندریا بارون» و «ریچارد شارکی» از جمله دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

ستاره سریال «فرزندان آنارشی» (Sons of Anarchy) آخرین باردر فیلم «آخرین نگاه» (Last Looks) مقابل «مل گیبسون» دیده شده و به تازگی در «ماه یاغی» (Rebel Moon) برای «زک اسنایدر» جلوی دوربین رفته است.

سریال «شانتارام» ۱۴ اکتبر پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید