news-background
news-background

نویسندگان The Rings of Power نگران رقابت با House of the Dragon نیستند: قلمروهای دیگر برای ما اهمیتی ندارند

سازندگان سریال «ارباب حلقه‌ها» از رقابت «حلقه‌های قدرت» و «خاندان اژدها» بیمی ندارند.

نویسندگان «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) پرایم ویدیو می‌گویند نگران پخش همزمان این سریال فانتزی با پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of the Dragon) از اچ‌بی‌او نیستند. «جرج آر.آر. مارتین» دو ماه پیش ادعا کرد که سریال او نامزدی‌های امی بیشتری نسبت به رقیب دریافت خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که «جی.دی. پین» و «پاتریک مک‌کی» نگران رقابت با تارگرین‌ها نیستند.

دانلود سریال خاندان اژدها با لینک مستقیم و بدون سانسور

مک‌کی جمعه گذشته در «انجمن منتقدین تلویزیونی» (TCA) به این پرسش پاسخ داده است که آیا پخش همزمان این دو سریال فانتزی جای نگرانی دارد یا نه. او می‌گوید برای آن‌ها اهمیتی ندارد که «در قلمرویی دیگر و جایی دیگر» چه پیش می‌آید: «در این خصوص گفت‌وگوهای زیادی داشته‌ایم. این بحث پیش می‌آید و علتش قابل درک است. ما به این سریال از لحاظ اینکه چه ژانری دارد یا چه سریال‌های دیگری همزمان با آن ساخته شده‌اند نگاه نمی‌کنیم. به تولکین فکر می‌کنیم، این دنیا از مهم‌ترین اثر او به وجود آمده. این دنیای «سرزمین میانه» تولکین است و مناطقی فراتر از سرزمین میانه و ما فقط می‌خواستیم به آن پایبند بمانیم و آنچه در قلمروهای دیگر و جایی دیگر رخ می‌دهد را فراموش کنیم.»

«رابرت آرامایو» که در «حلقه‌های قدرت» نقش «الروند» و در «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) نقش «ند استارک» جوان را بازی کرده در این رویداد توضیح می‌دهد که «رقابتی» میان دو سریال احساس نمی‌کند: «رقابتی احساس نمی‌کنم، منابع بسیار متفاوت‌اند. عاشق فانتزی‌ام. بنابراین فانتزی بیشتری خواهیم دید و این اصلاً اتفاق بدی نیست.»

پخش «خاندان اژدها» از ۲۱ آگست و «حلقه‌های قدرت» از ۲ سپتامبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید