news-background
news-background

رمان The Regulators استیون کینگ به فیلم تبدیل خواهد شد

گروه بوهیمیا، حق ساخت فیلم بر اساس رمان پرفروش «رگلاتورها» (The Regulators) اثر «استیون کینگ» را خریداری کرده است. «جرج کوان» فیلمنامه این رمان وسترن ترسناک را می‌نویسد. «جاستین راس» معاون اجرایی گروه بوهیمیا تهیه‌کننده اقتباس سینمایی «رگلاتورها» خواهد بود.

«رگلاتورها» که اولین بار در سال ۱۹۹۶ منتشر شد، داستان زندگی مسالمت‌آمیز اهالی خیابان پاپلار در ونتورث ایالت اوهایو را بازگو می‌کند که با ورود چهار ون حاوی رگلاتورهایی که تفنگ ساچمه‌ای حمل می‌کردند تغییر می‌کند. رگلاتورها با ترساندن و تهدید به شلیک، زندگی اهالی خیابان پاپلار را مختل کردند. خانه‌های خیابان ناگهان به کلبه‌های چوبی تبدیل شدند و خیابان پاپلار اکنون به منظره‌ای از غرب آمریکا ختم می‌شود که شبیه به نقاشی یک کودک است. طراح این تغییرات ناگهانی، موجودی شیطانی است که بدن پسری اوتیسمی را که والدینش چند ماه پیش در یک تصادف تیراندازی با ماشین کشته شدند، تحت کنترل خود درآورده است.

استیون کینگ نیز خشنودی خود را از ساخت این فیلم اعلام کرده و می‌گوید: «این اتفاق بسیار خوبی است.» مدیرعامل گروه بوهیمیا، «سوزان فریس» اضافه می‌کند: «ما از همکاری با استیون کینگ و تیمش در این پروژه بسیار خوشحال هستیم. مضمون‌ها و شخصیت‌های رمان بسیار قدرتمند و طنین‌انداز هستند و ما مشتاقانه در انتظار ساختن این فیلم هستیم.»

راس افزود: «همکاری با استیون کینگ از آرزوهای دیرین من است. سوزان، جرج و من مشتاقانه در انتظار ساخت این فیلم هستیم تا رمان و نویسنده آن را سربلند سازیم.»

کینگ ۷۵ ساله، نویسنده‌ای موفق و برنده جایزه است. او به همراه همسر نویسنده‌اش، «تابیتا کینگ» در مین فلوریدا زندگی می‌کند. «آن» (It)، «آن بخش دوم» (It Chapter Two)، «درخشش» (The Shining)، «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep)، «میزری» (Misery) و «قبرستان حیوانات خانگی» (Pet Sematary) از جمله کتاب‌های دیگری کینگ هستند که پیش از این به فیلم تبدیل شده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید