news-background
news-background

30NAMA Party: هفته شصت و یکم

 

در شصت و یکمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «الویس» (Elvis) به کارگردانی «باز لورمن» و بازی «آستین باتلر» و «تام هنکس» پخش خواهد شد. این فیلم از منتقدین امتیاز ۷۸ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

«الویس» اولین فیلم بلند «باز لورمن» پس از «گستبی بزرگ» (The Great Gatsby) است که در جشنواره کن سال ۲۰۱۳ اکران شده بود. پیش از اکران در کن، این فیلم ستایش «پریسیلا پرسلی»، «لیسا ماری پرسلی» و «رایلی کیو» نوه الویس را برانگیخته بود. «لیسا ماری پرسلی» این فیلم را «تماشایی» خوانده و گفته بود: «به نظر من، نمایش او بی‌سابقه است و محترمانه و دقیق انجام شده. اگر برای این نقش اسکار نگیرد، پایم خودم را گاز می‌گیرم.» این فیلم به نویسندگی لورمن و «کرگ پیرس» روابط پیچیده میان پرسلی و پارکر در طول دو دهه از ظهور پرسلی تا شهرت بی‌سابقه‌اش در آمریکا را بررسی می‌کند. یکی از شخصیت‌های کلیدی در این مسیر و در زندگی الویس «پریسلا پرسلی» با بازی «الیویا دی‌یانگ» بود. دیگر بازیگران فیلم «یولا کوارتی»، «لوک بریسی»، «کودی اسمیت-مک‌فی»، «کلوین هریسون جونیور» و «دیوید ونام» بودند.

«میلیونر زاغه‌نشین» (Slumdog Millionaire 2008) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» شصت و یکم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «دنی بویل» و بازی «دو پاتل»، «فریدا پینتو» و «آلینا کاپور» در سال ۲۰۰۸ اکران شد و در حالی که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود ۳۷۸ میلیون دلار فروخت. «میلیونر زاغه‌نشین» ۹ نامزدی اسکار دریافت کرد و در هفت بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباس‌شده، بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی متن برنده جایزه شد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آگست ۲۰۲۲ (۲۰ و ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید