news-background
news-background

عمر سی در بازسازی The Killer جان وو

بازیگر سریال «لوپن» به بازسازی «قاتل» شبکه پیکاک پیوست.

یونیورسال اعلام کرد که «عمر سی» بازیگر سریال «لوپن» (Lupin) در بازسازی فیلم «قاتل» (The Killer) «جان وو» نقش‌ اول را بازی می‌کند. بهار گذشته گزارش شده بود که وو فیلم جدیدی بر اساس اکشن کلاسیک «قاتل» می‌سازد و داستانی در مورد قاتلی روایت می‌کند که در یکی از مأموریت‌هایش ناخواسته زنی را نابینا می‌کند. نسخه جدید در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد و حتی اکشن بیشتری نسبت به نسخه اول دارد.

وو برای کارگردانی بازخواهد گشت در حالی که «متیو استوکن»، «جاش کمبل»، «اران کریوی» و «برایان هلگلاند» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود. سی فرانسوی اولین بازیگر آفریقایی تباری بود که برای فیلم «دست‌نیافتنی‌ها» (The Intouchables) برنده جایزه سزار بهترین بازیگر مرد شد. او اخیراً در «پدر و سرباز» (Father & Soldier) به جشنواره کن رفته و سریال «لوپن» او سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرده است.

«قاتل» اولین بازسازی وو نخواهد بود چرا که او در سال ۱۹۹۶ فیلم «زمانی که دزد بودم» (Once A Thief) را به شکل یک سریال کانادایی بازسازی کرد. فیلم «قاتل» در دهه ۱۹۹۰ تا حدی محبوبیت داشت که «کوئنتین تارانتینو» در فیلم «جکی براون» (Jackie Brown) به آن ارجاعی داد. «سرسخت» (Hard Boiled) و سه‌گانه «فردایی بهتر» (A Better Tomorrow) از جمله دیگر آثار برتر کارنامه وو در دهه‌های گذشته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید