news-background
news-background

بازسازی Everybody Still Hates Chris کریس راک از MTV سفارش ساخت گرفت؛ پخش فصل یازدهم American Horror Story از پاییز ۲۰۲۲

«همه هنوز از کریس متنفرند» (Everybody Still Hates Chris) بازسازی کمدی خانوادگی «همه از کریس متنفرند» (Everybody Hates Chris) «کریس راک» به صورت انیمیشن است که این هفته سوی شبکه ام‌تی‌وی سفارش ساخت دریافت کرد. این سریال از شبکه‌های پارامونت+ و کمدی سنترال در دسترس مخاطبین جهانی قرار می‌گیرد.

راک به عنوان راوی و تهیه‌کننده سریال انیمیشن که مانند نسخه اصلی از دوران نوجوانی کمدین الهام گرفته شده بازمی‌گردد. استودیوی ام‌تی‌وی اینترتینمنت که اخیراً به تولید انیمیشن‌های بزرگسالانه تمایل پیدا کرده، و سی‌بی‌اس این سریال را می‌سازند.

«سانجی شاه» سرپرست نویسندگان و نویسنده فیلمنامه قسمت اول «همه هنوز از کریس متنفرند» خواهد بود و داستان‌هایی بر اساس تجارب راک در یک خانواده از طبقه کارگر در بروکلین دهه ۱۹۸۰ روایت می‌کند.

راک پس از اسکار گذشته در کانون توجه قرار گرفت و هواداران او برای دیدن استند-آپ‌های او صف بستند. او اخیراً اعلام کرده است که تمایلی به گفت‌وگو با «ویل اسمیت» که در مراسم اسکار به صورت او سیلی زد ندارد و آن ماجرا را فراموش کرده است. اسمیت این هفته با انتشار یک ویدیوی پنج دقیقه‌ای از راک و خانواده‌اش عذرخواهی کرد.

«همه از کریس متنفرند» در سال ۲۰۰۵ از یو‌پی‌ان و سی‌دابلیو در قالب چهار فصل پخش شد و چندین نامزدی امی و گلدن گلوب دریافت کرد.

«جان لندگراف» مدیر شبکه اف‌اکس این هفته تأیید کرد که فصل یازدهم سریال آنتولوژی «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) پاییز آینده پخش خواهد شد. پخش فصل دهم این سریال به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» اکتبر ۲۰۲۱ به اتمام رسیده بود. این سریال تا فصل سیزدهم سفارش ساخت دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۳۴

خدا کنه فصل جدید American Horror Story مثل فصل قبلش ضعیف نباشه. چه ارتباط خوبی قبلاً بین فصلهاش وجود داشت!

نمایش اسپویل