news-background
news-background

فصل چهارم Stranger Things موفق به رکوردشکنی نشد؛ Squid Game پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس باقی ماند

چهارمین فصل سریال علمی-تخیلی «موجودات عجیب» (Stranger Things) موفق نشد پس از ۲۸ روز رکورد «بازی مرکب» (Squid Game) را بشکند و به پربیننده‌ترین فصل تاریخ نتفلیکس تبدیل شود.

بخش اول از فصل چهارم «موجودات عجیب» در قالب هفت قسمت ۲۷ مه و بخش دوم ۱ ژوئیه در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار گرفته بود. به همین علت بینندگان بخش اول و دوم این فصل جداگانه محاسبه شدند. فصل چهارم سریال نهایتاً ۱.۴ میلیارد ساعت بیننده داشت در حالی که «بازی مرکب» رکورد ۱.۷ میلیارد ساعت را به جا گذاشته بود. این در حالی است که «بازی مرکب» عنوانی ۸ ساعته و فصل چهارم «موجودات عجیب» حدود ۱۳ ساعته بوده است.

فصل چهارم «موجودات عجیب» آخر هفته ۲۵ تا ۳۱ ژوئیه با ۵۷.۵ میلیون ساعت بیننده در رده دوم ۱۰ سریال پربیننده نتفلیکس و پایین‌تر از فصل چهارم «ویرجین ریور» (Virgin River) با ۸۷.۹ میلیون ساعت بیننده قرار گرفت. برای اولین بار پس از انتشار بخش اول از فصل چهارم «موجودات عجیب»، آخر هفته گذشته همه فصل‌های پیشین این سریال در میان ۱۰ سریال برتر هفته قرار نگرفتند. فصل سوم با ۲۱.۴ میلیون ساعت بیننده در رده هشتم و فصل دوم با ۲۰.۲ میلیون ساعت بیننده در رتبه دهم قرار گرفت، اما فصل اول از فهرست ۱۰ عنوان برتر خارج شد.

«به نفس کشیدن ادامه بده» (Keep Breathing) با بازی «ملیسا باررا» در نقش یک وکیل نیویورکی و بازمانده سقوط یک هواپیمای خصوصی رتبه سوم پربیننده‌ترین سریال‌های هفته نتفلیکس را اشغال کرده است. این مینی‌سریال ۲۸ ژوئیه پخش شد و ۴۸.۱ میلیون ساعت بیننده داشت.

سریال «رزیدنت ایول» (Resident Evil) با ۲۷.۵ میلیون ساعت بیننده در رتبه پنجم جای گرفته در حالی که فصل اول «مانیفست» (Manifest) با ۳۹.۸ میلیون ساعت بیننده به رده چهارم و فصل دوم و سوم آن به رتبه‌های هفتم و نهم هفته رسیده‌اند.

در بخش عناوین سینمایی انگلیسی زبان، فیلم «مرد خاکستری» (The Gray Man) با ۹۶.۴ میلیون ساعت بیننده رتبه اول را در اختیار دارد و بالاتر از «قلب‌های بنفش» (Purple Hearts) با ۴۸.۲ میلیون ساعت بیننده ایستاده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید