news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی Atlanta با انتشار تریلر رسمی اعلام شد

فصل چهارم و پایانی سریال «آتلانتا» (Atlanta) با نویسندگی، تهیه‌کنندگی و بازی «دونالد گلاور» ۱۵ سپتامبر از شبکه اف‌اکس پخش خواهد شد. اپیزودهای جدید این فصل یک روز پس از این شبکه کابلی از هولو در دسترس قرار می‌گیرند. شبکه اف‌اکس در تور مطبوعاتی تی‌سی‌ای اولین تریلر این فصل را رونمایی کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که فصل سوم و چهارم این سریال کمدی پربیننده همزمان فیلمبرداری خواهند شد. فصل سوم «آتلانتا» ۲۴ مارس روی ایر رفته بود.

در فصل سوم ارن با بازی «دونالد گلاور»، آلفرد/پیپر بوی با بازی «برایان تایری هنری، داریوس با بازی «لاکیث استنفیلد» و ون با بازی «زاسی بیتس» در حال برگزاری یک تور موفق در اروپا بودند در حالی که محیط پیرامون خود را نظاره می‌کردند و طعم موفقیت را می‌چشیدند.

گلاور ۳۸ ساله با «آتلانتا» در بخش بهترین بازیگر مرد سریال‌های کمدی و بهترین کارگردانی سریال‌های کمدی برنده جایزه امی شده است. او به دنبال موفقیت این سریال به دنیای «جنگ ستارگان» ملحق شد و به تازگی فیلمبرداری سریال «آقا و خانم اسمیت» (Ms. And Mr. Smith) را برای آمازون به پایان رسانده است. استنفیلد، بیتس و تایری هنری نیز پس از این سریال به ترتیب در فیلم‌های «چاقوکشی» (Knives Out)، «ددپول» (Deadpool) و «جاودانگان» (Eternals) پیوستند. بیتس و تایری هنری در فیلم «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) که این هفته اکران خواهد شد همکاری دیگری داشته‌اند.

فصل چهارم «آتلانتا» ۱۵ سپتامبر پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید