news-background
news-background

کالین فارل از حملات عصبی در حین فیلمبرداری Thirteen Lives و احتمال بازگشت به دنباله The Batman می‌گوید

«کالین فارل» می‌گوید حاضر است بی‌درنگ در دنباله «بتمن»‌ (The Batman) نقش «پنگوئن» را تکرار کند. این بازیگر ۴۶ ساله روی فرش قرمز افتتاحیه فیلم جدیدش «سیزده جان» (Thirteen Lives) فاش کرده است که مایل است به نقش «پنگوئن» یا «آزوالد کابلپات» ملقب به «آز» برگردد.

فارل به «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «خدای من، شوخی می‌کنید؟ بسیار لذت‌بخش است، با من شوخی می‌کنید؟ تجربه خیلی خوبی داشتم. یک همکاری راحت بود، منظورم این است که... لذت‌بخش بود.»

در ماه آوریل گزارش شد که دنباله «بتمن» با همکاری «رابرت پتینسون» در نقش «بتمن» یا «بروس وین» و «مت ریوز» در مقام کارگردان ساخته خواهد شد.

فارل اضافه می‌کند: «مت بسیار هیجان‌زده است، می‌دانید، پشت کیبورد نشته و طرح داستان را می‌نویسد چون بسیار دقیق است.»

فارل در مورد سریال اسپین‌آف «پنگوئن» (The Penguin) برای شبکه اچ‌بی‌او مکس می‌گوید: «ریوز در مورد کارش بسیار دقیق است اما بر سریال «پنگوئن» هم نظارت می‌کند. یعنی، کارگردانی‌اش نخواهد کرد اما روی ساختار فیلمنامه و اینکه چه کسی کارگردان خواهد بود تصمیم‌گیری می‌کند. بنابراین هیجان‌انگیز است.»

فارل اخیراً در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» فاش کرده بود که در حین فیلمبرداری «سیزده جان» سه مرتبه دچار حمله عصبی شده است. «ویگو مورتنسن»، «جول اجرتون» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «ران هاوارد» خواهند بود. این فیلم داستان واقعی نجات ۱۲ بازیکن فوتبال به همراه مربی‌شان از یک غار آب‌گرفته غیر قابل دسترسی در تایلند در سال ۲۰۱۸ را روایت می‌کند که توجه جهان را به خود معطوف کرد. در آن سال دولت تایلند، کشاورزها، و داوطلبانی از سراسر دنیا برای نجات سیزده نفر در غار «تام لوانگ» با یکدیگر همکاری کردند.

فارل می‌گوید: «چند لحظه واقعاً پراضطراب زیر آب داشتم و باید به خودم می‌گفتم: «آرام باش. آرام بگیر. مشکلی پیش نمی‌آید. جای نگرانی نیست. تانک اکسیژن‌ات مشکلی ندارد، ۶۰ درصد پر است. آرام‌تر نفس بکش. مشکلی نیست.»»

فارل اضافه می‌کند: «درون آب می‌رفتیم تا زیر غار قرار بگیریم. نوری وجود نداشت و باید منتظر می‌ماندیم تا عوامل از طریق بلندگو به ما بگویند دوربین در حال ضبط کردن است. اما اگر وقتی می‌گفتند «اکشن» زیر آب می‌بودید، ممکن بود صدای آن بلندگوی لعنتی را نشنوید بنابراین همه زیر آب یکدیگر نگاه می‌کردند. اگر اتفاقی می‌افتاد، چیزی به ماسک لعنتی شما برخورد می‌کرد. ناگهان – باید به حمله عصبی سلام می‌کردی.»

«سیزده جان» ۲۹ ژوئیه به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران شده و از ۵ آگست در دسترس مشترکین پرایم ویدیو قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید