news-background
news-background

کیت وینسلت در سریال The Palace با سازندگان Succession همکاری می‌کند

«استیون فریرز» کارگردان سریال جدید «کیت وینسلت» برای اچ‌بی‌او است.

«کیت وینسلت» برنده امی پس از سریال تحسین‌شده «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) در اچ‌بی‌او می‌ماند و در سریال جدیدی به نام «کاخ» (The Palace) با «ویل تریسی» نویسنده و تهیه‌کننده «وراثت» (Succession) همکاری می‌کند. «استیون فریرز» که «ملکه» (The Queen) را در کارنامه دارد، کارگردان و تهیه‌کننده دیگر سریال «کاخ» خواهد بود. سریال «کاخ» یک سال از اتفاقات درون کاخ یک رژیم استبدادی را پیش از فروپاشی روایت می‌کند.

وینسلت که جدا از «مر از ایست‌تون» در «میلدرد پیرس» (Mildred Pierce) با اچ‌بی‌او سابقه همکاری دارد، قرار است در مینی‌سریال دیگری به نام «اعتماد» (Trust) که از رمانی به همین نام نوشته «هرنان دیاز» اقتباس شده به این شبکه بازگردد. وینسلت علاوه بر بازیگری یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به همراه دیاز خواهد بود. وینسلت نامزدی اسکار برای فیلم‌هایی چون «تایتانیک» (Titanic) را در کارنامه دارد و در سال ۲۰۰۹ با «کتاب‌خوان» (Reader) برنده اسکار بازیگری شده است.

در ماه مارس گزارش شده بود که وینسلت در اولین قسمت از سریال آنتولوژی «هستم» (I Am) نقش‌آفرینی می‌کند. او در این اپیزود یک ساعته که «من روث هستم» عنوان گرفته، به همراه دختر ۲۲ ساله‌اش «میا تریپلتون» جلوی دوربین می‌رود. وینسلت دسامبر امسال در دنباله «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید