news-background
news-background

برنامه‌های مارول برای فاز پنجم و ششم «دنیای سینمایی مارول» اعلام شد؛ فاز چهارم با Black Panther 2 به پایان می‌رسد

فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» با «پلنگ سیاه ۲» به پایان می‌رسد.

استودیوی مارول پس از سه سال به کامیک-کان سن دیه‌گو بازگشت تا برنامه‌های «دنیای سینمایی مارول» در چند سال آینده را اعلام کند. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تأیید کرد که فاز چهارم با «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther: Wakanda Forever) به پایان می‌رسد و فاز پنجم با «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومینیا» (Ant Man and the Wasp: Quantumania) آغاز خواهد شد. این فاز جدید سپس با سریال «تهاجم سری» (Secret Invasion) و «اکو» (Echo) و نیز فیلم‌های «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) و «مارول‌ها» (The Marvels) یا «کاپیتان مارول ۲» ادامه پیدا خواهد کرد.

فایگی سریال «تهاجم» سری با بازی «ساموئل ال. جکسون» در نقش «نیک فیوری» و «کوبی اسمالدرز» در نقش «ماریا هیل» را یک تریلر سیاسی تلخ می‌خواند. این پروژه‌ها در ماه‌های بعد با فصل دوم «لوکی» (Loki)، ریبوت «بلید» (Blade)، که نوامبر سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد، و سریال شش اپیزودی «آیرون‌هارت» (Ironheart) ادامه پیدا می‌کند. «دومینیک ثورن» پیش از این سریال نقش «آیرون‌هارت» را در «پلنگ سیاه ۲» بازی خواهد کرد.

سریال «آگاتا: جمع بی‌نظمی» (Agatha: Coven of Chaos)، «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» (Captain America: New World Order) و «شی-هالک: وکیل مدافع» (She-Hulk: Attorney at Law) دیگر پروژه‌های فاز پنجم «دنیای سینمایی مارول» خواهند بود.

در این رویداد تریلر جدیدی برای «شی-هالک: وکیل مدافع» رونمایی شد و تأیید کرد که «چارلی کاکس» نقش «دردویل» را در سریال بازی خواهد کرد. اما یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌های معرفی شده مارول در کامیک-کان عنوان تلویزیونی اختصاصی شخصیت «دردویل» با نام «دردویل: تولد دوباره» (Daredevil: Born Again) بود. در این سریال «ونسنت دنافریو» نقش «ویلسون فیسک» را تکرار خواهد کرد.

فاز پنجم نهایتاً با «تاندربولتس» (Thunderbolts) یا «آذرخش‌ها» به پایان می‌رسد. این فیلم به کارگردانی «جک شرایر» در مورد گروهی از شخصیت‌های شروری که از سوی دولت به مأموریت‌هایی گماشته می‌شوند، در تاریخ ۲۶ ژوئییه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

شنبه شب در کامیک-کان بازیگران «پل راد»، «ایوانجلین لیلی»، «کاترین نیوتون» و «پیتون رید» کارگردان «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومینیا» روی صحنه رفتند تا تیزر فیلم را به هواداران نشان دهند. در این تیزر نقش‌آفرینی «بیل مری» سرانجام به تأیید رسید.

در ادامه رویداد، «جیمز گان» تصاویری از کات اولیه «نگهبانان کهکشان ۳» به نمایش درآورد. در این تصاویر «زویی سالدانا» در نقش «گامورا» و «ویل پولتر» در نقش «آدام وارلاک» دیده شدند. گان علاوه بر این تأیید می‌کند که «ماریا باکالووا» در این فیلم برای شخصیت «کازمو سگ فضایی» (Cosmo the Spacedog) صداپیشگی خواهد کرد.

وقتی عوامل «نگهبانان کهکشان» روی صحنه به گان پیوستند، این فیلمساز احساساتی شد. گان می‌گوید بهترین بخش تولید سه‌گانه «نگهبانان کهکشان» همکاری با برادرش «شان گان» بوده است. «چوکودی ایوونجی» لحظاتی بعد به عوامل «نگهبانان کهکشان» پیوست و به عنوان بازیگر نقش «فرگشتی اعظم» (High Evolutionary) معرفی شد. گان پس از معرفی ایوونجی در پایان حضورش روی صحنه گفت: «صمیمانه دوستتان دارم. مشتاقم که زودتر فیلم را با شما به اشتراک بگذارم.»

با این حال، مارول در فاز پنجم متوقف نخواهد شد. «کوین فایگی» در ادامه اعلام کرد که فاز ششم «دنیای سینمایی مارول» شامل ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) خواهد بود. دیگر پروژه‌های این فاز دو قسمت جدید برای «انتقام‌جویان» تحت عناوین «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) و «انتقام‌جویان: جنگ‌های سری» (Avengers: Secret Wars) خواهد بود که به فاصله شش ماه از یکدیگر اکران خواهند شد. «دودمان کانگ» ۲ مه ۲۰۲۵ و «جنگ‌های سری» ۷ نوامبر ۲۰۲۵ روی پرده می‌روند.فایگی می‌گوید این دو فیلم را «برادران روسو» کارگردانی نخواهند کرد.

فایگی فاز پنجم و ششم «دنیای سینمایی مارول» را «حماسه دنیاهای موازی» (The Multiverse Saga) نامگذاری می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید