news-background
news-background

اولین تریلر رسمی سریال انیمیشن I Am Groot دیزنی+

تریلر رسمی سریال «من گروت هستم» (I Am Groot) در کامیک-کان رونمایی شد. این سریال ماه آینده از دیزنی+ پخش خواهد شد. «من گروت هستم» از پنج اپیزود کوتاه برای شخصیت «بیبی گروت» از فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy Vol. 2) تشکیل شده و «وین دیزل» برای صداپیشگی در این نقش بازخواهد گشت. گروت در این سریال همچنان شاهد رشد تنه خودش است و وارد سیاره‌ای با مخلوقات کوچک می‌شود.

«جیمز گان» نویسنده و کارگردان «نگهبانان کهکشان» پیش‌تر در توییتر تأیید کرده بود که «من گروت هستم» بخشی از داستان سه‌گانه سینمایی نیست: «انیمیشن‌هایی کوتاهند بنابراین لزوماً بخشی از داستان «نگهبانان» نیستند.»

مارول در کامیک-کان امسال تولید فصل سوم انیمیشن «چه می‌شد اگر» (What If)، «زامبی‌های مارول» (Marvel Zombies)، «مرد-عنکبوتی: سال اول» (Spider-Man: Freshman Year) و «مردان-ایکس ۹۷» (X-Men '97) را معرفی کرد.

«برد ویندربام» مدیر استودیوی مارول انیمیشن در سال ۲۰۲۱ به «کامیک‌بوک» گفته بود: «فکر می‌کنم اگر برنامه‌هایمان برای تولید انیمیشن‌ را به شما بگویم هوش از سرتان می‌پرد. یعنی از هر نوع قانونی آزاد است و این هم هیجان‌انگیز است و هم ترسناک، چرا که در آن صورت باید قوانین خودتان را خلق کنید.»

دیزنی+ «من گروت هستم» را ۱۰ آگست پخش می‌کند. قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» نیز ۵ مه سال ۲۰۲۳ روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید