news-background
news-background

کنستانس وو: با دریافت واکنش‌های منفی برای سریال Fresh Off the Boat اقدام به خودکشی کردم

«کنستانس وو» پس از بازگشت به توییتر برای اولین بار در سه سال گذشته، اعلام کرد که کتاب جدیدش تحت عنوان «صحنه‌سازی» (Making a Scene) را به زودی منتشر می‌کند. او فاش می‌کند که پس از دریافت واکنش‌های منفی برای سریال سیت‌کام «از گرد راه رسیده» (Fresh off the Boat) در سال ۲۰۱۹ اقدام به خودکشی کرده است. وو در آن زمان از تمدید شدن سریال اظهار ناراحتی کرده بود.

وو می‌گوید: «می‌ترسیدم به شبکه‌های اجتماعی برگردم چون به خاطرش نزدیک بود جانم را از دست بدهم: سه سال قبل، وقتی توییت‌های نسنجیده‌ای در مورد تمدید شدن سریالم منتشر کردم، غوغا و تحقیرهای اینترنتی شدیدی به وجود آمد. در مورد آنچه گفته بودم احساس وحشتناکی داشتم، و وقتی چند بازیگر آسیایی تبار در پیام‌های خصوصی گفتند که لکه ننگ جامعه آسیایی تباران شده‌ام، این احساس در من ایجاد شد که دیگر حتی لایق زنده بودن نیستم. اینکه مایه سرافکندگی جامعه آسیایی تباران آمریکا هستم و بدون من وضعیت بهتری پیدا می‌کنند. امروز که به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم پایان دادن به زندگی خودم با دیدن چند پیام خصوصی سورئال است، اما این اتفاقی بود که افتاد. خوشبختانه، یک دوست مرا پیدا کرد و به اورژانس رساند.»

وو در سال ۲۰۱۹ نوشته بود: «الان به حدی ناراحتم که به معنای واقعی کلمه دارم گریه می‌کنم. آخ. لعنتی.» وقتی یکی از کاربران توییتر تمدید شدن سریال را یک «خبر عالی» خواند، وو پاسخ داد: «نه نیست.»

وو سپس توضیح داد که علت ناراحتی‌اش این بوده که با تمدید شدن سریال باید از پروژه دیگری کناره‌گیری می‌کرده است. او ادامه داد که نقش او در «از گرد راه رسیده» بسیار ساده بوده در حالی که به دنبال چالش‌های دیگری در پروژه‌های بعدی است.

وو در مورد اقدام به خودکشی می‌نویسد: «لحظه ترسناکی بود که باعث شد بسیاری از مسائل را در زندگی‌ام دوباره ارزیابی کنم. تا چند سال بعد شغلم را کنار گذاشتم تا بر روی سلامت روانم تمرکز کنم. آسیایی تباران آمریکا در مورد سلامت روان به اندازه کافی حرف نمی‌زنند. هرچند می‌خواهیم به سرعت تنوع نژادی را جشن بگیریم، اما به مشکلات ناخوشایندتر درون این قشر کمتر پرداخته شده. حتی توییت‌های من به موضوعی چنان توهین‌آمیز تبدیل شد که همکاران آسیایی تبار من تعیین کردند که وقت آن رسیده دوری گزینند و من را محو کنند. باید اعتراف کنم که بسیار دردناک بود، اما باعث شد متوجه شوم که چقدر مراقبت و رسیدگی به افرادی که روزگار سختی می‌گذرانند مهم است.»

وو در پایان می‌نویسد: «و اگرچه [از بازگشت به شبکه‌های اجتماعی] ترسیده‌ام، متوجه شدم که به خود-سه-سال-قبل‌ام شجاع بودن و به اشتراک گذاشتن سرگذشت را برای کمک به دیگران بدهکارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۲۰

بخواطر سریال نزدیک نبود بمیری بخواطر حماقتت داشتی میمردی

نمایش اسپویل