news-background
news-background

مارتین لارنس: سیلی ویل اسمیت باعث لغو شدن Bad Boys 4 نخواهد شد

«مارتین لارنس» می‌گوید سیلی «ویل اسمیت» در اسکار گذشته فیلم «پسران بد ۴» را کنسل نخواهد کرد.

«مارتین لارنس» می‌گوید حواشی اسکار نود و چهارم و سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» باعث کنسل شدن تولید «پسران بد ۴» (Bad Boys 4) نخواهد شد. لارنس و اسمیت نقش کارآگاهان «مارکوس برنت» و «مایک لوری» را در این چندگانه بازی کرده‌اند. لارنس در مصاحبه با «ایبانی» می‌گوید: «دست کم یک فیلم دیگر داریم.»

قسمت اول «پسران بد» ۱۴۱ میلیون دلار فروخت و موفقیتش باعث تولید «پسران بد ۲» در سال ۲۰۰۳ و «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) در سال ۲۰۲۰ شد. این چندگانه در مجموع ۸۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

لارنس در مورد قسمت اول می‌گوید: «فیلم بزرگی بود. اینکه با همکاری یکدیگر ثابت کردیم می‌توانیم موفق شویم و مردم را به سینما بکشانیم – اینکه دو ستاره سیاه، دو ستاره سیت‌کام می‌توانند در گیشه موفق باشند.»

لارنس اضافه می‌کند: «من به کالج نرفتم، بنابراین احساس کردم که تلویزیون کالج من است. با ورود به سینما احساس کردم که فارغ‌التحصیل شده‌ام؛ تفاوت زیادی داشت.»

اسمیت در مراسم اسکار با شنیدن شوخی راک با سر تراشیده همسرش «جیدا پینکت اسمیت» روی صحنه رفت و به صورت او سیلی زد. در همان مراسم اسمیت با فیلم «شاه ریچارد» (King Richard) برنده اسکار شد اما آکادمی او را به مدت ۱۰ سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با آکادمی محروم کرد.

سونی پیکچرز واکنشی به اظهارات لارنس نشان نداده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید