news-background
news-background

تراویس فیمل ستاره Vikings به مینی‌سریال جنایی Black Snow پیوست

ستاره «وایکینگ‌ها» به مینی‌سریال «برف سیاه» پیوسته است.

«تراویس فیمل» بازیگر سریال‌های «وایکینگ‌ها» (Vikings) و «گرگ‌پرورده» (Raised By Wolves) به مینی‌سریال «برف سیاه» (Black Snow) برای شبکه استریم استن پیوست. فیلمبرداری این پروژه در استرالیا آغاز شده است.

«ددلاین» گزارش داده است که این سریال شش اپیزودی داستانی در مورد قتلی در یک شهر کوچک روایت می‌کند جوامع جنوبی استرالیا را به لرزه درآورد. این سریال که در ایالات متحده از «ساندنس نو» پخش خواهد شد، روایت می‌کند که چگونه در سال ۱۹۹۵، «ایزابل بیکر» ۱۷ ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را هراساند، معمای آن هیچ‌گاه حل نشد و قاتل هرگز به دام نیفتاد. در سال ۲۰۲۰، رازی کشف می‌شود که به کارآگاه «جیمز کورمک» با بازی فیمل را به قاتل می‌رساند.

دیگر بازیگران سریال «تالیا بلکمن-کوروا» و «جماسون پاور» تازه‌وارد، و «بروک سچ‌ول»، «الکساندر اینگلند»، «راب کارلتون»، «اریک تامسون»، «کیم جینجل»، و «زیمی رامو»‌ خواننده استرالیایی خواهند بود.

«لوکاس تیلور» پدیدآورنده «برف سیاه» و در کنار «یوید کواکاووت» و «بیتریکس کریستین» نویسندگان آن خواهد بود. «شان دیویس» و «متیو ساویل» کارگردانان و «لوییس رندال» و «کیلین باتلر» تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید