news-background
news-background

سریال‌های Why Women Kill و Time Traveler’s Wife کنسل شدند؛ نجات Magnum P.I. در NBC

پارامونت+ اعلام کرد که سریال «چرا زنان می‌کشند» (Why Women Kill) را پس از دو فصل کنسل خواهد کرد. این پلتفرم استریم دسامبر گذشته سفارش ساخت فصل سوم را صادر کرده بود. فصل اول «چرا زنان می‌کشند» در سال ۲۰۱۹ و فصل دوم ژوئن سال ۲۰۲۱ از سی‌بی‌اس پخش شده بود.

این سریال به شکل آنتولوژی ساخته شد و بازیگران و داستان به‌کلی متفاوتی در دو فصل اول داشت. فصل اول داستانی در طول سه دهه و مشخصاً سال‌های ۱۹۶۳، ۱۹۸۴ و ۲۰۱۹ روایت کرد و سرگذشت سه زنی را دنبال کرد که در این سال‌ها در یک عمارت زندگی کرده‌اند و همگی در ازدواج‌هایشان با خیانت مواجه شده‌اند. «جنیفر گودوین»، «لوسی لیو»، «کربی هاول-باپتیست» و «الکساندرا داداریو» از جمله بازیگران فصل اول بودند.

فصل دوم داستانی در سال ۱۹۴۹ روایت کرد و بازیگرانی چون «الیسون تالمن»، «لانا پاریلا»، «بی.کی. کنان»، «جردین کریستی»، «متیو داداریو»، «نیک فراست» و «ورونیکا فالکون» در آن ایفای نقش کردند. «مارک چری» که «کدبانوهای وامانده» (Desperate Housewives) را در کارنامه دارد، پدید‌آورنده «چرا زنان می‌کشند» و سرپرست نویسندگان این سریال بود.

هفته گذشته شبکه اچ‌بی‌او نیز اعلام کرد که سریال «همسر مسافر زمان» (The Time Traveler’s Wife) را پس از یک فصل کنسل می‌کند.

«رز لزلی»، «تئو جیمز»، «دزمین بورگس»، و «ناتاشا لوپز» از جمله بازیگران این سریال شش اپیزودی بودند که داستانی عاشقانه در مورد ازدواج جادویی شخصیت‌هایی به نام کلر و هنری روایت می‌کرد. این سریال بر اساس رمانی نوشته «آدری نیفنگر» و با کارگردانی «دیوید ناتر» ساخته شد و ۱۵ مه روی ایر رفت.

جمعه گذشته شبکه ان‌بی‌سی تأیید کرد که سریال «مگنام پی.آی.» (Magnum P.I) را ادامه می‌دهد. این شبکه برای سریال کنسل شده شبکه سی‌بی‌اس سفارش ساخت یک فصل ۲۰ اپیزودی جدید را صادر کرده است. انتظار می‌رود این ۲۰ اپیزود به دو فصل تقسیم شوند. شبکه سی‌بی‌اس در ماه مه این سریال را پس از چهار فصل کنسل کرد.

«جی هرناندز»، «پردیتا ویکس»، «زکری نایتون»، «استیون هیل»، «تیم کانگ» و «ایمی هیل» از جمله بازیگران این سریال در چهار فصل اول و «اریک گاگنهایم» سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده سریال بود. «مگنام پی.آی.» ریبوت درامی به همین نام (Magnum P.I) است که در دهه ۱۹۸۰ پخش شد و بازیگرانی چون «تام سلک» در آن نقش‌آفرینی کردند.

در سال‌های اخیر، سریال کنسل‌شده «بروکلین نه نه» (Brooklyn Nine-Nine) شبکه فاکس که آن هم محصول یونیورسال تی‌وی بود، در شبکه ان‌بی‌سی نجات پیدا کرد و تا سه فصل ادامه یافت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید