news-background
news-background

اولین تریلر Thirteen Lives ران هاوارد

پرایم ویدیو اولین تریلر رسمی فیلم «سیزده جان» (Thirteen Lives) به کارگردانی «ران هاوارد» را منتشر کرد.

این فیلم داستان واقعی نجات ۱۲ بازیکن فوتبال به همراه مربی‌شان از یک غار آب‌گرفته غیر قابل دسترسی در تایلند در سال ۲۰۱۸ را روایت می‌کند که توجه جهان را به خود معطوف کرد. در آن سال دولت تایلند، کشاورزها، و داوطلبانی از سراسر دنیا برای نجات سیزده نفر در غار «تام لوانگ» با یکدیگر همکاری کردند. از جمله داوطلبان «جان وولانتن»، «ریچارد استنتن»، «جیسون میلینسن»، «کریس جول»، «جاش برچلی»، «کانر رو» و «ورنان انسوورث» غواصان بریتانیایی، و «ریچارد هریس» غواص استرالیایی بودند.

«ویگو مورتنسن»، «کالین فارل»، و «جول اجرتون» در این فیلم به «ویر سوکولاوات»، «تیرافات ساجاکول»، «ساهاجاک بونتاناکیت»، «ویتایا پانسرینگارم»، «تیرادون سوپاپونپینیو»، «نوفاند بونای»، «تام بیتمن»، «پل گلیسن»، و «لوییس فیتس-جرالد» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

مورتنسن نقش «ریچارد استنتن» را بازی می‌کند که متخصص نجات غریق است. استنتن در سال ۲۰۱۹ «مدال جرج» که دومین نشان برتر شجاعت است را دریافت کرد. فارل نقش «جان ولانتن» را بازی می‌کند، یک غواص نجات غریق و مختصص تفحص در غارهاست. اجرتون نقش «دکتر ریچارد هریس» را ایفا خواهد کرد، یک متخصص بی‌هوشی و غواص با بیش از سی سال تجربه.

هاوارد در زمان معرفی پروژه گفته بود: «این فیلم نماد شجاعت و از خود گذشتگی است، شجاعت کسانی که گیر افتاده بودند، شجاعت غواصان، دولت و همه کسانی که موفق شدند این کار غیر ممکن را جلوی چشمان دنیا به انجام برسانند. من و برایان بسیار خوشحالیم که با همکاری ام‌جی‌ام، پی جی و گبی این داستان دلاورانه را به بینندگان دور دنیا عرضه کنیم.»

نویسندگی فیلم به «ویلیام نیکلسون» سپرده شده که «گلادیاتور» را در کارنامه دارد. «برایان گلیزر»، «ران هاوارد» و «کارن لاندر» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

«سیزده جان» ۲۹ ژوئیه به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و از ۵ آگست در دسترس مشترکین پرایم ویدیو قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید