news-background
news-background

فیلمبردار The Killer دیوید فینچر «امیدوار» به اکران فیلم در سال ۲۰۲۲

«دیوید مسراشمیت» مدیر فیلمبرداری «قاتل» (The Killer) به کارگردانی «دیوید فینچر» می‌گوید «امیدوار» است این فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران شود.

فیلمبرداری این پروژه نوامبر سال ۲۰۲۱ آغاز شد و تا مارس امسال ادامه داشت. فینچر به این ترتیب ۹ ماه برای طی کردم مراحل پس از تولید فیلم وقت خواهد داشت، اما این فیلمساز زمان زیادی را صرف تدوین واسواس‌گونه روی فیلم‌هایش می‌کند.

«قاتل» اقتباسی سینمایی از رمان مصوری اثر «الکسیس نولن» است که داستانی در مورد بحران روانی یک آدمکش با بازی «مایکل فاسبندر» روایت می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود که «تیلدا سویینتون» به این فیلم پیوسته است. «اندرو کوین واکر» نویسنده «هفت» (Seven) نویسنده فیلمنامه برای فینچر بوده است.

«اریک مسراشمیت» که با فیلم «منک» (Mank) فینچر برنده اسکار شده و سابقه فیلمبرداری بعضی از اپیزودهای «شکارچی ذهن» (Mindhunter) این کارگردان را دارد، در مصاحبه با «موی‌میکر» می‌گوید «قاتل» را با دوربین‌های ۷۵ هزار دلاری «اری الکسا ۳۵»‌ (ARRI ALEXA 35) که به زودی عرضه خواهند شد فیلمبرداری کرده است.

مسراشمیت می‌گوید: «دوربین فقط ابزاری است که با استفاده از آن کارگردان را پشتیبانی می‌کنید تا فیلمش را بسازد. من این دوربین جدید را در اختیار داشتن همه انواع پازیتیو‌ها می‌بینم، دامنه دینامیکی آن فوق‌العاده است. نمود رنگش واقعاً خوب است، همان‌گونه که بسیاری از دوربین‌های بازار خوب است. تجربه بسیار خوبی با آن داشتم.»

این فیلمبردار در مورد احتمال عرضه «قاتل» در سال ۲۰۲۲ می‌گوید: «زمان عرضه فیلم را دقیقاً نمی‌دانم، اما امیدواریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۹

خداروشکر یه فیلم راست کار خود فینچر چیه آخه درام میسازه

نمایش اسپویل