news-background
news-background

بیلی جو آرمسترانگ خواننده Green Day در واکنش به ممنوعیت سقط جنین در آمریکا به بریتانیا نقل مکان می‌کند: «لعنت به آمریکا»

«بیلی جو آرمسترانگ» خواننده گروه «گرین دی» (Green Day) می‌گوید دیگر تمایلی ندارد یک آمریکایی باشد. این بازیگر، خواننده و آهنگساز برنده گرمی، جمعه شب گذشته روی صحنه کنسرتی در لندن متعهد شد که به بریتانیا نقل مکان کند. او پس از یک «لعنت به آمریکا»، اضافه کرد که در واکنش به لغو حکم «رو در برابر وید» که سقط جنین فدرال را ممنوع می‌کند، تابعیت آمریکایی خودش را «واگذار» می‌کند.

آرمسترانگ رو به مردم می‌گوید: «دنیای لعنتی بیش از حد احمقانه شده که بخواهی به آن بهانه لعنتی و بدبخت به عنوان یک کشور برگردی.» او ادامه می‌دهد: «شوخی نمی‌کنم، در روزهای آینده از من بیشتر خواهید شنید.»

آرمسترانگ شنبه شب در کنسرت هادرزفیلد، به اظهاراتش ادامه و به «دیوان عالی ایالات متحده» تاخت پیش از آنکه ترانه «احمق آمریکایی» (American Idiot) را اجرا کند. «فیبی بریجرز»، «بیلی آیلیش» و «الیویا رودریگو» خوانندگان دیگری‌اند که در روزهای اخیر در گلاستونبری تصمیم دیوان عالی را محکوم کرده‌اند.

این اولین بار نیست که آرمسترانگ ۵۰ ساله اظهاراتی ضد-آمریکایی بیان می‌کند. او در مصاحبه‌ها و کنسرت‌هایش اغلب از سیاست ایالات متحده گفته است.

آرمسترانگ سابقه بازی در فیلم‌هایی چون «دنیای معمولی» (Ordinary World) را دارد و در «تاریخچه مستی» (Drunk History) نقش «چارلی چاپلین» را بازی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۷

این کی 50 سالش شد همین چند سال پیش یه جقله بچه بود تو کلیپاش

نمایش اسپویل
۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۶

به این میگن مبارزه به سبک آمریکایی یارو قهر میکنه میره لندن :) ایران بود فک کنم سریع یه تیغ میگرفت کاره خودشو تموم میکرد

نمایش اسپویل