news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۱/۳/۲۰

فیلم «بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» با بازی «نیکلاس کیج» و «پدرو پاسکال» به دنبال پخش از پلتفرم‌های دیجیتال به رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی هفته رسید و بالاتر از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» برادران وارنر قرار گرفت.

فیلم «شمالی» ساخته «رابرت اگرز» این هفته سوم شد در حالی که «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» که به تازگی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی ای-۲۴ شده، در رتبه چهارم جای گرفت. فیلم «فریب» با بازی «آدام سندلر» پس از پخش از نتفلیکس به رتبه پنجم رسید، و «موربوس» سونی با بازی «جرد لتو» ششم شد. اکران مجدد «موربیوس» در سالن‌های سینما به شکستی دیگر انجامیده است.

«بتمن» این هفته رتبه هفتم را از آن خود کرد و بالاتر از «تاپ گان: ماوریک» ایستاد که به تازگی در جشنواره کن اکران شده و نقدهای مثبتی دریافت کرده. «آخرین زنده دیده شده» با بازی «جرارد باتلر» و «جیمی الکساندر» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ضعیف ۲۰ درصد دریافت کرده، این هفته رده نهم را تصاحب کرد و یک پله بالاتر از «شهر گمشده» با بازی «ساندار بولاک» و «چنینگ تیتوم» قرار گرفت.

 

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما (۱۴-۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱):

۱. بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent 2022) ۲. جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022) ۳. شمالی (The Northman 2022) ۴. همه‌چیز همه‌جا ناگهان (Everything Everywhere All at Once 2022) ۵. فریب (Hustle 2022) ۶. موربیوس (Morbius 2022) ۷. بتمن (The Batman 2022) ۸. تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick 2022) ۹. آخرین زنده دیده شده (Last Seen Alive 2022) ۱۰. شهر گمشده (The Lost City 2022)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید