news-background
news-background

اولین تصاویر از هری استایلز و اما کورین در فیلم My Policeman

اولین تصاویر رسمی از «هری استایلز» و «اما کورین» در فیلم «پلیس من» (My Policeman) رونمایی شد. استایلز ۲۸ ساله نقش یک مأمور پلیس هم‌جنس‌گرا و کورین نقش همسر او ماریون را بازی می‌کند که معشوقش به یک نگهبان موزه دل می‌بندد.

داستان «پلیس من» در اواخر دهه ۱۹۶۰ روی می‌دهد و از راه رسیدن شخصیت «پاتریک هیزلوود» با بازی داسن به خانه تام و ماریون و رابطه میان تام و پاتریک در زمانی که هم‌جنس‌گرایی غیرقانونی بود را روایت می‌کند. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته «بتان رابرتس» ساخته شده و کارگردانی آن به «مایکل گراندج» سپرده شده است. «ران ناسوانر» نامزد اسکار نویسنده فیلمنامه است.

گراندج در مصاحبه با مجله «ونتی فر» می‌گوید: «تمام هدف از خلق تام این است که او شخصیتی گیج است. پلیس بودن او مسئله را پیچیده‌تر می‌کند و شغلش محافظت از قانون است. و قانون مملکت در آن زمان به حس او مرتبط است.»

نشریه «سان»‌ پیش‌تر گزارش داده بود که در این فیلم صحنه‌های جنسی با رده سنی X وجود خواهد داشت. یکی از منابع نزدیک به پروژه می‌گوید استایلز خودش را «غرق در این نقش» کرده و برای این چالش «هیجان‌زده‌» است: «هری مقابل دوربین آمیزش جنسی خواهد داشت و می‌خواهند تا حد ممکن واقعی باشد. برنامه این است که دو صحنه میان هری و دیوید فیلمبرداری کنند، سپس یک صحنه دیگر جایی که هری به تنهایی برهنه است. چیزی برای تصور کردن باقی نمی‌ماند.»

کورین در فصل چهارم سریال «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس نقش «لیدی دایانا اسپنسر» را بازی کرد و نامزد گلدن گلوب، صنف بازیگران و حلقه منتقدین شد. «گرگ برلانتی» و «رابی راجرز» به همراه «کورا پالفری» و «فلیپ هرد» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید