news-background
news-background

رابرت اگرز کارگردان The Northman: برای مارول فیلم نمی‌سازم

«شمالی» (The Northman) نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده، اما «رابرت اگرز» کارگردان این عنوان حماسی و اکشن در چند مصاحبه در مورد کات نهایی فیلم به نظر نگران و ناامید می‌رسید. این فیلم پرهزینه در گیشه فروش بالایی نداشت و اگرز را سر دو راهی قرار داد.

اگرز در مصاحبه جدیدی با «دیلی بیست» در پاسخ به پرسشی پیرامون فروش فیلم به شوخی می‌گوید: «فکر می‌کنم انتظارات این بازار نامساعد را برآورده کرد. آیا از اینکه پس از سه تا چهار هفته و به دلایل مرتبط با دنیای پسا-کووید فیلم در پلتفرم‌های دیجیتال پخش شده ناراحتم؟ بله. اما عملکرد خیلی خوبی در پلتفرم‌ها داشته، بنابراین مشکلی نیست.»

این فیلمساز در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهد که چگونه باید از شکستی دیگر جلوگیری کرد: «باید از لحاظ اینکه چه ایده‌ای برای استودیوها مطرح می‌کنم استراتژی دیگری به وجود آورم. یعنی چگونه باید خودم باشم و در این فضا دوام بیاورم؟ چون اگرچه من را نمی‌خواهند، اما حاضر نیستم فیلمی برای مارول کارگردانی کنم، و نیز تلاش نمی‌کنم امتیاز تولید [بازسازی]‌ «اسپان» (Spawn) یا چنین فیلم‌هایی را به دست بیاورم.»

اگرز ادامه می‌دهد: «به همان کاری که می‌کردم ادامه می‌دهم. اما می‌دانم که این روزها همه نگرانند، می‌دانید؟ همه مضطربند. و قابل‌توجیه است.» این کارگردان در ادامه می‌گوید به همه این مشکلات به نسخه نهایی فیلم «شمالی» افتخار می‌کند: «با این حال، من و همکارانم در کنار هم ماندیم، و گفتیم تا فیلمی که به آن افتخار نکنیم حاصل نشود نمی‌رویم. بنابراین همین کار را کردیم. اما بدون تردید، گاهی در مرحله پس از تولید مشکلاتی ایجاد شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید