news-background
news-background

اولین تریلر The Gray Man پرخرج‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس

نتفلیکس اولین تریلر فیلم اکشن و جاسوسی «مرد خاکستری» (The Gray Man) به کارگردانی «برادران روسو» را منتشر کرد. «کریس اوانز» بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» که سابقه همکاری با روسوها را دارد، «رایان گاسلینگ»، «آنا د آرماس»، «رگی-ژان پیج»، «باب تورنتون» و «آلفری وودارد» بازیگران این فیلم خواهند بود. این پروژه که آغازگر چندگانه‌ای در سطح «جیمز باند» توصیف شده با بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده است.

«مرد خاکستری» اقتباسی است از رمانی نوشته «مارک گرینی» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این اولین رمانی است که داستان‌هایی پیرامون شخصیت «مرد خاکستری» یا «کورت جنتری»، مأمور سابق سیا و آدمکش مستقل روایت می‌کند. این تریلر اکشن شخصیت جنتری با بازی گاسلینگ را دنبال می‌کند که تحت تعقیب «لوید هنسن» مأمور سابق دیگر سیا با بازی اوانز قرار دارد. این فیلم بر اساس اولین جلد از کتاب‌های پرفروش «مرد خاکستری» ساخته خواهد شد.

«جو روسو» پاییز سال گذشته در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود: ««مرد خاکستری» یک فیلم جاسوسی است. فیلم از این جهت که در دنیایی مدرن و معاصر در جریان است برای هواداران به «سرباز زمستان» (The Winter Soldier) شباهت دارد و ما با از لحاظ شبکه‌های جاسوسی در سطحی جهانی قرار داریم. دیدن کریس در نقشی خلاف شخصیت «کاپیتان آمریکا» جذاب خواهد بود.» این کارگردان در ادامه توضیح می‌دهد که ممکن است تولید دنباله‌های «مرد خاکستری» به فیلمسازان دیگری سپرده شود.

«مرد خاکستری» از ۱۵ ژوئیه به صورت محدود در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد و از ۲۲ ژانویه در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶

جالب به نظر میرسه

نمایش اسپویل