افزایش تعرفه حساب‌های کاربری ۳۰نما | خرداد ۱۴۰۱

سلام بر همراهان گرامی

به منظور شفافیت کامل لازم می دانیم که در خصوص تعرفه های جدید که از اول خرداد ۱۴۰۱ اعمال خواهند شد توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارایه کنیم. در نظر داشته باشید که همانند دفعات قبل این افزایش قیمت با اطلاع رسانی قبلی و فرصت برای تمدید اشتراک ها با قیمت فعلی برای تمامی کاربران انجام خواهد شد؛ با این حال متاسفانه با توجه به تورم امکان ادامه سرویس دهی با توجه به هزینه های جدید و تعرفه فعلی امکان پذیر نمیباشد.  

لیست بعضی از تغییرات در ۷ ماه گذشته:

  • ارتقا شبکه پخش آنلاین با اضافه کردن نود های جدید در اروپا و لوکیشن جدید امریکا (این امر باعث افزایش چشم گیر سرعت کاربرانی که از وی پی ان کانادا و یا آمریکا استفاده میکنند شده)
  • سیستم انکودینگ جدید برای پخش آنلاین (شش کیفیت مختلف از 240p تا 4k، صدای دو کاناله و شش کاناله، دو زبانه، تمامی این موارد به صورت دستی قابل تغییر هستند)
  • امکان تماشای آنلاین عناوین با زیرنویس فارسی و انگلیسی به صورت همزمان
  • اضافه شدن امکان دانلود زیرنویس سینک شده اختصاصی با یک کلیک برای انکود های اختصاصی ۳۰نما
  • رونمایی از نسخه جدید سایت ۳۰نما (در نسخه ی جدید امکانات جدیدی مثل ۳۰نما پارتی اضافه شدند و موارد دیگری هم به زودی رونمایی خواهد شد)
  • افزایش فعالیت تیم مترجم ۳۰نما (زیرنویس اختصاصی) و اضافه شدن مترجم های برتر کشور به تیم ۳۰نما
  • رونمایی از سیستم جدید درخواست ها (در سیستم جدید با توجه به تغییرات انجام شده روند رسیدگی به درخواست ها از قبل سریعتر خواهد بود)
  • افزایش چشم گیر آرشیو پخش آنلاین (بیش از ۳۰۰۰۰ فیلم و قسمت سریال)
 

قیمت جدید اشتراک طلایی (از اول خرداد ۱۴۰۱) به شرح ذیل می باشند:

حساب کاربری ۳۰ روزه: ۶۹.۵۰۰ تومان

حساب کاربری ۹۰ روزه: ۱۸۹.۵۰۰ تومان

حساب کاربری ۱۸۰ روزه: ۳۴۹.۰۰۰ تومان

حساب کاربری ۳۶۰ روزه: ۶۴۹.۰۰۰ تومان

قیمت جدید اشتراک قرمز (از اول خرداد ۱۴۰۱)  به شرح ذیل می باشند:

حساب کاربری ۳۰ روزه: ۴۹.۵۰۰ تومان

حساب کاربری ۹۰ روزه: ۱۲۴.۵۰۰ تومان

حساب کاربری ۱۸۰ روزه: ۲۲۹.۰۰۰ تومان

در نظر داشته باشید که مثل قبل سعی خواهیم کرد در بازه های حداکثر ۳ ماهه تخفیفی برای کاربران در نظر بگیریم که بتوانند اشتراک خود را در طول سال با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

با تشکر از همرامی همیشگی شما

مدیریت ۳۰نما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ مرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۲۶

خداروشکر میکنم که بموقع اقدام کردم و یه هارد خریدم! و اونقدر هم فیلم دارم که به عمرم قد نمیده ولی مسئله از سینما که همیشه برام جایگاه خاصی داشته فقط مربوط به قیمت ها نیست برای یک کاربر ایرانی هزینه ی دانلود از سایت فقط هزینه ی اشتراک‌نیست که اینشکلیه : هزینه ی اشتراک‌سایت + هزینه ی ف*تر شکن + هزینه ی اینترنت(نامحدود که محدود شد و تا صد گیگ مجازه و اینترنت حجمی که قیمتش سر به فلک کشیده) = دیدن فیلم جالبه که من این خبرتونو ندیده بودم و جالبتر اینکه همه ی کامنتهارو‌خوندم. سایت شبیه سابق نیست ، وقتی بعضی از عناوین رو باید از پشتیبانی درخواست کنی! سایت شبیه قبل نیست چون باید اشتراک‌داشته باشی تا واسه ی بعضی عناوین حتی بتونی کامنت بذاری ، چون از دسترس کاربر رایگان خارج هستند شخصا تا یه زمانی حس میکردم رابطه ی سی نما و ما دوطرفست اما پیش که رفتم دیدم دیگه مثل سابق نیست. حس‌میکنم ارزشها برا شما عوض شدن ، اینکه تاپ هستید توی ایران درسته و من اعتراف میکنم اما اینکه مثل خانواده باشیم ، نه! دیگه واسه شخص من به دل نمیشینین. یادم نمیاد هیچوقت درخواست سریال یا کیفیتی کرده باشم چون میدونستم پیدا کردنش توی اینترنت راحت تره تا گفتنش به شما این متن مثل یه نامه ی عاشقانه- گلایه شد ، ولی یاد روزی افتادم که باهاتون آشنا شدم ، چنننندین سال پیش ! دلم واسه اونروزا تنگ شد ، خیلی خوب بودین ، ماه بودین........حیف شد

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱

سلام وقت بخیر هزینه ها زیاد شده درسته ولی دیکه نباید بیشتر این افزایش قیمتو از کاربر طلب کنید.با توجه به خدمتی که ارائه میدید این افزایش قیمت توجیح زیادی نداره.آرشیو سایت تکمیله درست،بسیار عالی،زیرنویس هست درست،ولی خیلی از این فیلم ها و زیرنویس ها هم که مجانی میشه دانلود کرد.کسی که اشتراک میخره توقع خدمات حرفه ای هم داره!یعنی کاربر حرفه ایه فیلم و سریاله یا آرشیو میکنه.بخش درخواست ها و رسیدگی بهشون به هیچ عنوان مناسب نیست.یادمه چند سال پیش که برای یه فیلم درخواست کیفیت بیشتر میدادم در سریعترین زمان ممکن بهش رسیدگی میشد(البته اونموقع از حساب کاربری کم میشد)ولی الان با یه قوانین که فقط به نفع سایت هست این مساله توجیح میشه.من کسیم که اگه نگاه کنید تو کامنت های همین پست از افزایش قیمتتون دفاع میکردم.ولی در حال حاظر فک میکنم سینما مشتری مداری قدیمشو کم رنگ کرده و داره ازین موقعیتی که برای سایت های دانلود فیلم بوجود اومده نهایت استفاده یا بهره بنفع خودش رو میبره.60 تومن،100 تومن تو این دوره زمونه چیزی نیست ولی خرید اشتراک خدمات سریع و حرفه ای میطلبه و نیاز به بازبینی قوانین سایت داره. ممنون از لطفتون کاربر همیشگی سایت امیدوارم نمایش داده بشه و رسیدگی بشه.

نمایش اسپویل
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۲

طبق اولویت ها به درخواست ها رسیدگی میشه تعداد درخواست ها بسیار زیاد هست برای همین اولویت هایی در نظر گرفته شده و طبق اون ها و به ترتیب به درخواست ها رسیدگی میشه همچنان هم پیگیری های لازم در حال انجام هست برای افزایش سرعت رسیدگی به درخواست ها که بالاتر هم توضیح داده شد خدمتتون

نمایش اسپویل
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۰

ممنون از پاسختون.من قبل از تهیه اشتراک از پشتیبانی پرسیدم من بخاطر آرشیو قصد خرید اشتراک دارم ولی یسری فیلم ها کیفیت مورد نظرم موجود نیست.پرسیدم اگه اشتراک بخرم درخواست بدم رسیدگی میشه گفتن بله به همه درخواست ها رسیدگی میشه.من کارم با سایت چند روزم نیست ولی بخاطر کیفیت ها اشتراک طولانی خریدم و الان نزدیک 3 ماه از درخواست ها میگذره ولی هنوز یدونشم انجام نشده!اولویت باید با نظر کاربر باشه و نه نظر سایت.

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۲۴

بخش درخواست که به نظر قسمت اصلی صحبت های شما هست به تازگی تغییراتی داشته و نیرو جدید برای بخش های مختلف این قسمت جذب شده و در صورت امکان نگهداری عنوان و یا کیفیت درخواستی در بلند مدت (صرف اقتصادی با در نظر گرفتن هزینه های بالای نگهداری اطلاعات) و بر اساس اولیت و درخواست های کاربران بسیار سریع تر از قبل در حال انجام میباشد.

نمایش اسپویل
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۴۷

از نظر آرشیو و ارزش خرید اشتراک که واقعا بنظرم حداقل تا الان که منطقی هست با توجه به همه چیزهایی که چه در داخل و خارج هست اما واقعا از نظر محتوای نمایش داده شده در صفحه اصلی هنوز کلی کار هست که باید انجام بشه فیلم هایی پیشنهادی که بشه به کاربر براساس فیلم هایی که دیده و یا لایک کرده نمایش لیسته های مختلف از فیلم ها و سریال ها. مطمعنن شما خودتون محتوای نمایشی نتفلیکس رو دیدید در صفحه اول امیدوارم بتونین در نمایش محتوا هم خیلی بهتر و پیشرفت کنین.

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵

آقا من درک میکنم که شما هم مجبورین با توجه به این گرونی ها و هزینه های سایت تون، هزینه اشتراک رو بالا ببرین، ولی درخواستی که دارم اینه که آرشیو تون رو کامل تر کنید، بعضی وقتا دنبال یک سری آثار هستم اما در سایت تون موجود نیست و این واقعاً برام عجیبه، در مورد اینکه شما آرشیو قوی و خوبی دارین و انکود های متنوع و کمیابی میذارین هیچ بحثی ندارم اما بازم درخواست میکنم آرشیو تون رو قوی تر کنین و اینکه انکود های ضعیف و بدی مثل RARBG رو بعد اینکه انکود های بهتر جایگزین شدن حذف کنین تا بلکم در هزینه های شما و به طبع اش ما کاربر ها کمی صرفه جویی بشه.

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۶

عناوینی که پیدا نمیکنید میتونید از پشتیبانی راهنمایی بگیرید و در نهایت میتونید از بخش درخواست ها، درخواست عناوین جدید رو ثبت کنید

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۵۱

خب دیگه نظرم قطعی شد هیچوقت اشتراکم رو تمدید نکنم. هیچ خدمات ویژه ای نیست. هم اینترنت تمام بها باشه، هم بدبختی های دانلود و فیلتر شکن، هم هزینه مساوی با سرویس خارجی؟؟ خوش به حال اونی که اشتراک شمارو میخره که از هفت دولت ازاده...

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۲۹

دوست عزیز ، سایتی که بخواد با این شرایط و کیفیت کار کنه مسلما شامل فیلتر میشه چه برسه به داشتن مصرف نیم بها؛ بعلاوه خدمات ویژه ای که میگید ندارند، 30نما بلاشک کامل ترین آرشیو رو در بین تمامی همکارهای خودش داره و همینطور اپ های فوق العاده ای هم داره که امکان دانلود و تماشای انلاین بدون فیلتر رو فراهم میکنه. این هم که میگید قیمتش با سرویس خارجی برابره، بله برای مثال الان نتفلیکس اشتراکی ماهی نزدیک 80 تومن در میاد ولی در اونجا شما تنها به محتوای نتفلیکس دسترسی دارید و فیلتر هم هست، در حالی که الان با 70 ماهی در 30 نما به تمامی عناوین جدید و قدیمی من جمله سریال و فیلم و انیمه و... دسترسی دارید. بی شک 30نما در زمینه آرشیو با هیچ سرویس داخلی و خارجی ای قابل قیاس نیست.

نمایش اسپویل
بیشتر