news-background
news-background

فارست ویتاکر در کن فیلمبرداری Megalopolis فرانسیس فورد کاپولا از تابستان آینده را تأیید کرد

«فارست ویتاکر» در جشنواره کن پیش دریافت نخل طلای افتخاری جزئیات تازه‌ای از فیلم «مگالوپلیس» (Megalopolis) به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» فاش کرد.

این بازیگر و تهیه‌کننده می‌گوید در فیلم کاپولا نقش مهمی داشته است. کاپولا بودجه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری این پروژه را شخصاً‌ تأمین کرده تا اولین فیلم بلندش از سال ۲۰۱۶ را بسازد.

ویتاکر که برای «آخرین شاه اسکاتلند» (Last King of Scotland) برنده اسکار شده، کاپولا را «فیلمسازی شگفت‌انگیز» می‌خواند و می‌گوید: «بازیگران در حال جمع شدن‌اند.» پیش‌تر گزارش شده بود که «جان وویت»، «ناتالی امانوئل» و «آدام درایور» در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

کاپولا پیش‌تر گفته بود که این فیلم نسخه یوتوپیایی دوئل معروف میان کاتیلین نجیب‌زاده و سیسرو که «فورست ویتاکر» نقش او را بازی می‌کند خواهد بود: «داستان در روم جدید روی می‌دهد، یک داستان حماسی رومی در نیویورک امروز، تقلیدی از نیویورک مدرن است که من آن را «روم جدید» می‌نامم.»

ویتاکر اضافه می‌کند:‌ «داستان با یک شهر و ساختار قدرت درون آن سر و کار دارد که برای قدرت می‌جنگند. یکی از آن‌ها پیشروتر است. فیلمنامه و [کاپولا] را دوست دارم.»

ویتاکر امسال به عنوان تهیه‌کننده «به خاطر صلح» (For the Sake of Peace) که ۱۸ مه اکران خواهد شد در کن حاضر است. او که در سال ۱۹۸۸ با فیلم «پرنده» (Bird) «کلینت ایستوود» به این جشنواره سفر کرده می‌گوید: «به عنوان تهیه‌کننده، باید به ایجاد یک دیالوک کمک کنیم. به عنوان بازیگر، طبق حس و غریزه و عقاید شخصی‌ام در دنیا عمل می‌کنم.»

ویتاکر که سابقه کارگردانی را هم دارد می‌گوید در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به این جایگاه ندارد: «وقت و تعهد زیادی نیاز دارد. باید داستان درخوری باشد... نمی‌گویم دیگر اتفاق نخواهد افتاد، اما در حال حاضر نه.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید