news-background
news-background

تلویزیون به «شورش» کشیده خواهد شد؛ کارگردان No Way Home یک سریال Star Wars می‌سازد

چند ماه قبل شایعه همکاری «جان واتس» با دیزنی+ برای کارگردانی یک سریال در دنیای «جنگ ستارگان» (Star Wars) منتشر شده بود، اما مجله «ونتی فر» سه‌شنبه این هفته تأیید کرد که این پروژه برای لوکاس‌فیلم در دست ساخت است.

در این گزارش آمده است که این سریال با نام رمز «گرامر رودیو» (Grammar Rodeo) در حال ساخت است. این نام رمز ارجاعی است به یکی از اپیزودهای سریال انیمیشن «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) که در آن شخصیت «بارت» و همکلاسی‌هایش یک خودرو را سرقت می‌کنند و به مدت یک هفته متواری می‌شوند.

داستان این سریال پس از «بازگشت جدای» (Return of the Jedi) روی می‌دهد و مانند «مندلوری» (The Mandalorian) سقوط «امپراطوری» را به تصویر می‌کشد. «جان واتس» که اخیراً «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را روی پرده داشته، به همراه «کریس فورد» پدیدآورنده و نویسنده سریال خواهد بود. دیزنی و لوکاس‌فیلم برای این سریال به دنبال بازیگری ۱۱ تا ۱۲ ساله‌اند.

«ونتی فر» سریال واتس را «نسخه فضایی فیلم‌های کلاسیک و ماجراجویانه دهه ۸۰ استودیوی امبلین [استیون اسپیلبرگ]» توصیف کرده است. سریال واتس به «اوبی-وان کنوبی»‌ (Obi-Wan Kenobi)، «آسوکا» (Ahsoka)، فصل سوم «مندلوری»، و «آندور» (Andor) می‌پیوندد که در لوکاس‌فیلم در دست ساخت قرار دارند.

این مجله اولین تصویر از «دیه‌گو لونا» و «جنویو اورایلی» در دنیای «جنگ ستارگان» را به همراه فتوشوت‌های دیگری از «یوان مک‌گرگور»، «پدرو پاسکال» بازیگر نقش «مندلوری» و «رزاریو داسون» بازیگر نقش «آسوکا» رونمایی کرده است.

واتس قرار بود فیلم «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) را برای مارول ریبوت کند اما ماه گذشته از این پروژه کناره‌گیری کرد. او جدا از سریال جدید «جنگ ستارگان»، فیلم در حال حاضر بدون عنوانی با بازی «جرج کلونی» و «برد پیت» برای اپل می‌سازد.

«کتلین کندی» مدیر لوکاس‌فیلم در مصاحبه با «ونتی فر» تأیید می‌کند که سه‌گانه «جنگ ستارگان» جدید «رایان جانسون» همچنان در دست ساخت است: «رایان به شکلی باورنکردنی گرفتار فیلم «چاقوکشی» (Knives Out) و قراردادی است که برای چند فیلم با نتفلیکس امضاء کرده.» این تهیه‌کننده می‌گوید درس‌های زیادی از فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) آموخته است: «حالا بسیار روشن است که نمی‌توان [بازیگری جدید را جایگزین هیچ‌یک از شخصیت‌های قدیمی کرد.]»

لونا در بخشی از این مصاحبه سریال «آندور» را «سرگذشت یک مهاجر» توصیف می‌کند در حالی که «تونی گیلروی» کارگردان سریال می‌گوید: «داستان با دنیای زادگاه «آندور» آغاز خواهد شد، سپس تا بزرگسالی او را دنبال می‌کند.»

مک‌گرگور در این مصاحبه تأیید می‌کند که همسرش «ماری الیزابت وینستد» در سریال «آسوکا» نقش‌آفرینی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید