news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Spiderhead با بازی کریس همسورث

اولین تریلر رسمی فیلم «اسپایدرهد» (Spiderhead) به کارگردانی «جوزف کوزینسکی» منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی چون «کریس همسورث»، «مایلز تلر» و «جورنی اسمالت» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این فیلم اقتباسی است از داستان کوتاهی نوشته‌ «جورج ساندرز» که نگارش فیلمنامامه آن به «رت ریز» و «پل ورنیک» نویسندگان «ددپول» (Deadpool) سپرده شده است. «اسپایدرهد» داستانی در آینده‌ای نزدیک روایت می‌کند، وقتی که به مجرمین فرصت داوطلبانه مشارکت در آزمایش‌های پزشکی داده شده به این امید که دوره‌ی محکومیت‌شان کوتاه‌تر شود. تمرکز داستان بر روی دو زندانی است که دارویی روی آن‌ها آزمایش می‌شود که احساسات‌شان را تغییر و به اجبار در مقابل گذشته قرارشان می‌دهد. داستان کوتاه ساندرز اولین بار در مجله‌ی «نیو یورکر» منتشر شد و سپس به همراه دیگر داستان‌های او در کتاب «دهم دسامبر» (Tenth of December) به چاپ رسید.

همسورث به زودی در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مارول دیده خواهد شد. اسمالت اخیراً «لاوکرفت کانتی» (Lovecraft Country) اچ‌بی‌او را روی ایر داشته و در «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) دیده شده است. تلر از سوی دیگر با «شلاق» (Whiplash) شناخته می‌شود و اخیراً با «تام کروز» برای کوزینسکی در «ماوریک» جلوی دوربین رفته و در «پیشنهاد» (The Offer) پارامونت+ دیده شده است. کوزینسکی امسال با «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) با بازی تلر و «تام کروز» به جشنواره کن خواهد رفت.

نتفلیکس «اسپایدر» هد را ۱۷ ژوئن پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید