news-background
news-background

اولین فیلم بلند جانی دپ پس از سه سال در جشنواره کن ۲۰۲۲ به فروش گذاشته خواهد شد؛ فیلمبرداری فیلم جدید کن لوچ

فیلم «ژان دو باری» (Jeanne Du Barry) «جانی دپ» در بازار فیلم کن امسال به فروش گذاشته خواهد شد. این اولین فیلم بلند و داستانی دپ پس از بیش از سه سال خواهد بود.

«اسکرین‌دیلی» گزارش داده است که استودیوی «وایلد بانچ» علاوه بر فیلم جدید دپ چند عنوان دیگر را به فروش می‌رساند. در این گزارش تأیید شده است که دپ در این فیلم نقش «لوئی پانزدهم» را بازی خواهد کرد و «مایون» بازیگر ۴۶ ساله فرانسوی در نقش «ژان بکو» معشوقه او ظاهر خواهد شد. «مایون» علاوه بر بازیگری این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. «لوئی گارل»، «پی‌یر ریشار» و «نوئمی لووفسکی» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

دپ که چهارمین هفته دادگاه شکایت از همسر سابقش «امبر هرد» در ویرجینا به اتهام نشر اکاذیب را پشت سر می‌گذارد، از سال ۲۰۱۹ و فیلم «میناماتا» (Minamata) در فیلم بلندی نقش‌آفرینی نکرده است. او در جشنواره سن سباستین خود را قربانی فرهنگ تحریم نامید.

ستاره «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» نامیده بوده، از چند فیلم از جمله «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) کنار گذاشته شد. از آن پس او تنها در یک سریال انیمیشن (Puffins Impossible) صداپیشگی کرده است.

در گزارش «اسکرین» آمده است که «وایلد بانچ» فیلم «بلوط کهنسال» (The Old Oak) به کارگردانی «کن لوچ» افسانه‌ای را هم در کن به فروش می‌رساند. داستان فیلم در شمال انگلستان و روستایی روایت خواهد شد که پس از تعطیلی معادنش هرگز به صورت کامل احیا نشده. فیلمبرداری این پروژه از اواخر ماه مه آغاز خواهد شد.

«وایلد بانچ» فیلم «عنکبوت مقدس» (Holy Spider) «علی عباسی» را نیز در جشنواره کن امسال دارد. در بخشی از گزارش «اسکرین» می‌آید که «وایلد بانچ» ترجیح داده فیلم «کاخ» (The Palace) «رومن پولانسکی» جنجالی را به کن نیاورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۱۸

فیلم جانی دپ رو شما هم میذارین تو سایت 30نما؟

نمایش اسپویل