news-background
news-background

گری اولدمن: شاید با سریال Slow Horses بازنشسته شوم

فصل دوم «اسب‌های تنبل» فیلمبرداری شده است.

«گری اولدمن» که به‌تازگی در سریال «اسب‌های تنبل» (Slow Horses) اپل تی‌وی+ نقش شخصیت جاسوس «جکسون لمب» را بازی کرده، در مصاحبه با «ددلاین» این اقتباس تلویزیونی از رمان جاسوسی «میک هرون» را با سریال‌های جنایی کلاسیک دوران جوانی‌اش مقایسه می‌کند.

این بازیگر برنده اسکار می‌گوید: «همواره احساس می‌کردم که «پیتر فالک» لذت می‌برد، می‌دانید، وقتی که سریال «کلمبو» (Columbo) را می‌دیدم. فکر می‌کردم که به او خوش می‌گذرد.»

فصل دوم این سریال تحت عنوان «شیرهای مرده» فیلمبرداری شده و اولدمن مایل است در آینده باز هم نقش «جکسون لمب» را تکرار کند. اما پس از آن این بازیگر ۶۴ ساله برنامه روشنی برای ادامه بازیگری ندارد.

اولدمن می‌گوید: «به همه آن آدم‌های مهم طبقه بالا بستگی دارد و مخاطب و البته آمار بینندگان و تصمیم اپل. اما بله، می‌توانم خودم را تا چند سال آینده در نقش جکسون ببینم. بدون تردید. یعنی، برای آن‌هایی که کتاب‌ها را دوست دارند و از هواداران سینه‌چاک «میک هرون» به شمار می‌آیند، او شخصیتی نمادین است. بنابراین اگر قرار باشد در اوج وداع کنم، منظورم این است که بازنشستگی نزدیک است. بله. می‌توانم ببینمش.»

اولدمن در ادامه تأکید می‌کند علاقه‌اش به این نقش تنها سبب خواهد شد نسبت به پیشنهادات دیگر در اولویت قرارش دهد: «همیشه ممکن است پیشنهادی ارائه شود، و می‌دانید، ذوق‌زده‌ام کند اما افتخار خواهم کرد و خوشحال خواهم بود اگر تا آینده‌ای نزدیک این نقش را بازی کنم. از این گذشته، اغلب می‌بینید بازیگرانی که در یک سریال بازی می‌کنند از عضویت در یک خانواده حرف می‌زنند و همین شرایط در یک فیلم یا نمایش حکمفرماست. بازیگران و عوامل «اسب‌های تنبل» و «شیرهای مرده» شگفت‌انگیز بودند و در صورت بازگشت، واقعاً مانند تجدید دیدار با خانواده خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید