news-background
news-background

رایان رینولدز جایزه سینماتک آمریکا در سال ۲۰۲۲ را دریافت می‌کند

«رایان رینولدز» سی و ششمین دریافت‌کننده «جایزه سینماتک آمریکا» خواهد بود. رینولدز این جایزه را ۱۷ نوامبر در بورلی هیلتون دریافت می‌کند. این رویداد با حضور برخی از سلبریتی‌ها و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای ادامه حیات سالن‌های سینما برگزار خواهد شد.

سال گذشته «اسکارلت جوهانسون» این جایزه را دریافت کرد. جایزه سینماتک آمریکا پیش از او به اسپایک لی، شارلیز ترون، بردلی کوپر، ایمی آدامز، ریدلی اسکات، ریس ویترسپون، و متیو مک‌کانهی اهدا شده بود.

«ریک نیکیتا» ریاست «سینماتک آمریکا» می‌گوید: «رینولدز یک بازیگر، یک کارآفرین، یک نویسنده، یک کمدین، یک تهیه‌کننده و یک نوآور خلاق در مقابل و پشت دوربین است. مهم‌تر از همه برای ما این است که او یک ستاره سینمای مدرن واقعی است.»

رینولدز شهرتش را مدیون فیلم‌هایی چون «ددپول» (Deadpool) و «اعلان قرمز» (Red Notice) است. او در سال ۲۰۱۶ با «ددپول» نامزد گلدن گلوب شد و تنها بازیگری است که سه فیلم را در میان فهرست ۱۰ فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس دارد. علاوه بر «اعلان قرمز»، فیلم‌های «پروژه آدام» (The Adam Project) و «شش زیرزمینی» (Six Underground) به این فهرست راه پیدا کرده‌اند.

«گای آزاد» (Free Guy) و «خواستگاری» (The Proposal) از جمله دیگر فیلم‌های رینولدز در سالیان گذشته بوده‌اند. بازگشت رینولدز در «ددپول ۳» و ورود او به «دنیای سینمایی مارول» پیش‌تر تأیید شده بود.

رینولدز و «راب مک‌الهنی» خالق «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» (It’s Always Sunny In Philadelphia) در سال ۲۰۲۰ باشگاه فوتبال ولزی رکسهام را خریداری کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۲۶

عاشق رایان رینولدزم ❤️

نمایش اسپویل