news-background
news-background

سونی تولید Venom 3 و Ghostbusters 5 را تأیید کرد

سونی مطابق انتظار تولید قسمت سوم «ونوم» (Venom 3) را در «سینماکان» به تأیید رساند. قسمت‌های اول و دوم این چندگانه با بازی «تام هاردی» ۱.۴ میلیارد دلار فروخته‌اند.

قسمت دوم تحت عنوان «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) اکتبر سال گذشته اکران شد و دومین افتتاحیه پرفروش پاندمی و دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ ماه‌های اکتبر را با ۹۰ میلیون دلار ثبت کرد. این در حالی بود که پس از آن فیلم، سونی «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را اکران کرد و با ۲۶۰.۱ میلیون دلار دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ ایالات متحده و کانادا را ثبت کرد. «بگذارید کارنیج بیاید» به فروش داخلی ۲۱۳.۵۵ و فروش جهانی ۵۰۲ میلیون دلاری رسیده است.

«اندی سرکیس» استاد موشن-کپچر قسمت دوم را کارگردانی کرد و جانشین «روبن فلایشر» شد. در دنباله این فیلم براک ژورنالیست با بازی هاردی در مقابل «کارنج» یا «کلتوس کسدی» قرار می‌گیرد.

«تام هاردی» پیش‌تر در مصاحبه با «اسکوایر» گفته بود که برای رویارویی «ونوم» با «مرد-عنکبوتی» تلاش کرده است: «بی‌مبالاتی بود اگر برای شکل‌گیری هر نوع پیوندی تلاش نمی‌کردم. این نقش را نمی‌پذیرفتم اگر از هر فرصتی یا احتمالی استقبال نکرده بودم و از آن به وجد نیامده بودم. بدیهی است که بسیار جاه‌طلبانه است که توسط یک فرد به تنهایی پیوند برقرار شود، و نیازمند سطح بالاتری از دیپلماسی و ذکاوت است که بنشینند و بحث کنند و به آن میدان وارد شوند.»

سونی در این رویداد تولید «شکارچیان روح» (Ghostbusters) پنجم را نیز تأیید کرد. این استودیو دوشنبه این هفته اعلام کرد که قسمت پنجم این چندگانه در دست ساخت است، اما عوامل فیلم معرفی نشدند.

«شکارچیان روح: آخرت» (Ghostbusters: Afterlife) آخرین قسمت این چندگانه به کارگردانی «جیسون رایتمن» ساخته شده و فروش داخلی ۱۲۹.۳ میلیون دلاری و فروش جهانی ۱۹۷.۳ میلیون دلاری را ثبت کرد. تمامی فیلم‌های این چندگانه تا امروز ۹۳۸.۲ میلیون دلار فروخته‌اند.

«پل راد»، «کری کون»، «فین ولف‌هد»، «مک‌کنا گریس»، «آنی پاتس» و «ارنی هادسون» از جمله بازیگران «شکارچیان روح: آخرت» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید