news-background
news-background

کیسی افلک متهم به آزار جنسی به فیلم Oppenheimer پیوسته است

«کیسی افلک» در تصاویر پشت صحنه درز شده از فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) دیده شد. در تصاویری که «دیلی میل» از محل فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی «کریستفر نولان» منتشر کرده، افلک ۴۶ ساله با پیراهنی قهوه‌ای قابل رؤیت است. در حال حاضر استودیوی یونیورسال تأیید نکرده است که افلک در این فیلم یک نقش کوتاه بازی کرده یا یکی از شخصیت‌های مکمل است.

علت اعلام نشدن نام افلک به عنوان یکی از بازیگران فیلم پرستاره نولان، ممکن است به اتهامات آزار جنسی مطرح شده از سوی یکی از عوامل «هنوز اینجا هستم» (I’m Still Here) مرتبط باشد. افلک که در سال ۲۰۱۶ یکی از مدعیان اسکار برای «منچستر کنار دریا» (Manchester by the Sea) بود، در مصاحبه با «ورایتی» به اتهامات واکنش نشان داد و گفت: «مردم هرچه می‌خواهند می‌گویند. گاهی مهم نیست که شما چه واکنشی نشان می‌دهید... به گمانم مردم فکر می‌کنند که اگر آدم شناخته‌شده‌ای باشید، هیچ اشکالی ندارد که هر چیزی که می‌خواهید بگویید. نمی‌دانم علتش چیست. اما نباید این‌طور باشد، چون دیگران خانواد و زندگی دارند.»

«آماندا وایت» تهیه‌کننده «هنوز اینجا هستم» ادعا می‌کند که در حین فیلمبرداری چندین مرتبه با آزار جنسی مواجه شده است. او می‌گوید یک بار افلک به یکی از عوامل دستور داده تا شلوارش را مقابل وایت پایین بکشند. وایت علاوه بر این مدعی است که افلک چند بار زنان را «گاو» نامیده و از او پرسیده: «وقت باردار شدن‌ات نرسیده؟» این تهیه‌کننده اتهامات گوناگونی علیه افلک مطرح می‌کند. او به یاد می‌آورد که افلک و «واکین فینیکس» در حین فیلمبرداری «هنوز اینجا هستم» خودشان را با دو زن در اتاق خواب او حبس کرده و اجازه ورود نمی‌داده‌اند. وایت ادعا می‌کند که وقتی با هم-اتاق شدن با افلک در یک مخالفت کرده با پرخاشگری بازیگر مواجه شده است. این تهیه‌کننده ژوئیه ۲۰۱۰ یک شکایت ۲ میلیون دلاری علیه افلک ثبت کرد.

افلک پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی، در چند فیلم مستقل ظاهر شد اما در فهرست سیاه هالیوود قرار گرفت. اما «اوپنهایمر» نولان یک پروژه کم‌هزینه و مستقل نیست و اعلام نشدن نام او به عنوان یکی از بازیگران، گویای همه مسائل است.

تاکنون «امیلی بلانت»، «مت دیمون»، «رابرت داونی جونیور»، «فلورنس پیو»، «رامی مالک»، «جاش هارتنت»، «دیوید دستمالچیان»، «جک کویید»، «ماتیاس شوایگهوفر»، «آلدن ارنرایک»، «الک وولف»، «اما دومونت»، «هریسون گیلبرتسون»، «جاش پک»، «دنی دفراری»، «گار برنت»، «جیمز دارسی»، «اسکات گرایمز»، «لوییس لمبارد»، «متیو مودین»، «دین دهان»، «بنی سفدی»، «کنت برانا» و «کیلین مورفی» در نقش اوپنهایمر به فیلم نولان ملحق شده‌اند.

یونیورسال «اوپنهایمر» را ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲) اکران خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۲:۵۶

اسیر شدیم به خدا! آدم نمی‌دونه کی راست می‌گه کی دروغ!

نمایش اسپویل
۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۰۷

این داستان های آزار جنسی دیگه داره واقعا نخ نما میشه! کاملا مشخص هست برای پول این کار ها رو میکنند! لعنت به این سیستم مزخرف که ما رو از هنرمندی بازیگر های مورد علاقه امون منع میکنند. تو ماجرای کوین اسپیسی هم همین جماعت گند زدند و آخرش سریال خانه پوشالی که به جرئت یکی از بهترین سریال های تاریخ تلوزیون بود در فصل ۶ به بدترین شکل ممکن تموم شد! هر چند دست نتفلیکس برای همه رو شده و الان میبینیم به چه وضعیتی افتاده و تا چند وقت دیگه نابود میشه.

نمایش اسپویل