news-background
news-background

بریتنی اسپیرز و سم اصغری اولین فرزندشان را به دنیا می‌آورند

«بریتنی اسپیرز» آماده به دنیا آوردن سومین فرزندش است. این خواننده پاپ جنجالی ۱۱ آوریل در اینستاگرام اعلام کرد که اولین فرزندش را از «سم اصغری» ایرانی تبار به دنیا خواهد آورد. اسپیرز اصغری را «همسر» خود می‌خواند و شایعه ازدواج با اصغری را تقویت می‌کند.

در بخشی از متن منتشر شده در صفحه اسپیرز در اینستاگرام آمده است: «در سفرم به جزیره مائوئی وزن زیادی کم کردم اما دوباره وزنم زیاد شد... فکر کردم: «خدای من... چه بلایی سر شکم من آمده؟» همسرم گفت: «نه، نادان اشتهایت به خاطر بارداری است.» بنابراین تست بارداری دادم.. و... خوب... دارم بچه‌دار می‌شوم...»

اسپیرز از ماه‌ها قبل از تمایلش برای بارداری مجدد گفته و ادعا کرده بود که مشکلات حقوقی مانع شده است. «بریتنی اسپیرز» در دادگاهی جنجالی اتهامات زیادی به پدرش وارد و فاش کرد:‌ «همین حالا تحت این قیمومت به من گفته‌اند که نمی‌توانم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم، یک دستگاه آی‌یو‌دی درونم دارم تا باردار نشوم. می‌خواهم این دستگاه را بیرون بیاورند تا بتوانم فرزند دیگری به دنیا بیاورم. اما این به اصطلاح گروه به من اجازه نمی‌دهد به پزشک مراجعه کنم تا بیرونش بیاورند چون نمی‌خواهند فرزند دیگری داشته باشم. بنابراین، اساساً این سرپرستی بیشتر به من آسیب می‌رساند تا اینکه به نفع من باشد.»

اسپیرز اخیراً در شبکه‌های اجتماعی از مادرش هم انتقاد کرده بود. او در پستی که بعدها حذف شد گفت: «او زندگی من را تباه کرد. پدرم شاید سرپرستی را ۱۳ سال قبل آغاز کرده باشد… اما چیزی که مردم نمی‌دانند این است که این پیشنهاد را مادرم مطرح کرد.»

جنبش «بریتنی را آزاد کنید» (#FreeBritney) و به دنبال آن مستند «لکه‌دار کردن بریتنی» (Framing Britney Spears) سبب شد که سال گذشته روند آزادی خواننده پاپ از سرپرستی پدرش با سرعت بیشتری پیگیری شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید